Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 23 november 2012 00:00

Hej hej sötsaker

Sorry att jag inte har loggat idag
Men när jag kom hem efter jobbet,
Så åt jag och la mej i soffan i storarummet och kollade på tv med mamma och pappa...
Och somnade en stund ...

Sedan la jag mej i sängen :p
Vaknade vid nio och gick in och duscha och nu sitter jag på soffan igen med mamma och kollar på film :)

Danny the dog :)

Mamma mår lite bättre idag,
Skönt att se, verkligen.

Imorgon ska jag jobba också
Börjar klockan sex och slutar tolv :)
Så vi höres imorgon
God natt

Av Fabelis - 22 november 2012 06:15

Sååå trött jag är...
Borde sovit tidigare...Ajja

Jag är iallafall vaken och sitter på balkongen.

Pappa ska köra mej så att jag har till tjugo i på mej:)

Detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 22 november 2012 00:45

För att imorgon ska jag jobba :)

Men börjar inte klockan sex :)
Börjar klockan sju :D
En timmes extra sömn är alltid skönt eller hur :)

God natt

Av Fabelis - 21 november 2012 12:54

Av Fabelis - 21 november 2012 10:52

Hej hej sötsaker

Igår när jag satte på datorn på morgonen så såg det ut så här :

 


Allt var helt upp och ner....

tänkte va fan är det som har hänt :S


Stängde av den och satte på X- antal gånger men det hjälpte inte...


Ringde till Solid Försäkringar för att jag har ju försäkring på datorn...

men den är köpt i Expert och dom har ju gått i konkurs...

Så att jag visste inte var jag skulle vända mej...

Dom sa till Siba...

så att efter att jag hade vaknat till liv helt, och duschat och fixat mej så

åkte jag iväg med mamma och pappa...


Killen där inne sa att jag ska testa återställa den....

Och att det skulle ta upp till två timmar... och att allt skulle försvinna från datorn...


Och jag hade inte tid att sitta vid datorn i två timmar, för att jag skulle iväg...

Så att när jag kom hem vid sju så gjorde jag det...

     


Sedan när det var klart så kunde jag inte logga in :S

Så att jag fick gör om det en gång till...

och denna gången tid det inte två timmar utan bara en timme...

men sedan orkade jag verkligen inte sitta vid datorn :P


Nu är det fixat i alla fall :)


Just nu sitter jag på balkongen och dricker mitt te,

och detta har jag utanför balkongen :P


    

DOm sätter på lampor på trädet här utanför vår balkong...


Det roliga är att det aldrig har varit lamor här utanför

vi har bott här i 14 år...

ALDRIG på de hära 14 åren har de satt lampor just på detta trädet :P

iallafall


Idag ska jag iväg med Ania innan två...

inget annat planerat :)


Men vet ni vad detta är allt från mej för nu

höres senare

Pussar


Av Fabelis - 19 november 2012 08:34

På tåget nu, hoppas att jag hinner i tid :pPussar

 
Av Fabelis - 19 november 2012 07:24

God morgon,
Har ni vaknat?
Jag sitter på balkongen och är HHHEEELLLLT slut

Jag ska iväg till något arbetsförmedlingen har skrivit in mej på,
Fråga inte vad det är, för att jag ve inte.
Vet var det ligger Bara...:p

Ajja
Det är därför jag är uppe tidigt idag
Tittade på film igår... Så jäkla bra!!!

MAN ON FIRE heter den ...

Så att jag somnade ganska sent...
Kommer nog sova tidigare idag:)
Hoppas jag hehe

Men men detta var allt från mej för nu,
Höres senare när jag kommer hem
Pussar

Av Fabelis - 18 november 2012 09:16

God morgon mina sötnosar :)


Jag sitter på balkongeen, som vanligt med min kaffekopp och en cigarett :P

Försöker vakna till liv, men det går inte såååå bra :P haha

iallafall...

Igår var det jätte kul, pappa firades med god mat och god dricka :)


Detta är orättvist!

Min mamma, min pappa, Misia och Gizmo sover och ja sitter här ...

Vill också!

Men kan inte, måst iväg lite innan tolv....

Ska fixa en sak :)


Vet ni vad?

Detta var allt från mej för nu

höres senare

pussar


Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards