Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 17 november 2012 10:41

God morgon sötsaker!

Börjar med denna bilden :


  

Så behöver jag inte skriv vad jag gör jsut nu :p hehe


Iallafall

igår kollade jag och mamma på The Skeleton Key :)

Gillar den filmen jätte mycket :)

Och gizmo kollade också :D

 

HAHA han var helt inne i filmen :P haha sötnosen :D


Idag fyller pappa år :)

Och nu ska han äntligen få veta en sak, som jag,mamma,rtur och Ania hållt hemligt i en månad typ :p

Jag kan inte skriva det på bloggen än...

Senare :P


Pappa ska firas här hemma, med god mat, fin dricka och presenter :)


Inga andra planer för idag :)

Av Fabelis - 16 november 2012 17:53

Har inte gjort så mycket sedan jag skrev sist...
Tvättade till tre sedan tog mamma över och jag la mej i sängen och läste, frös som satan och sedan somnade jag hehe

Just nu sitter jag på balkongen sedan ska jag titta på film me mamma och pappa

Pussar

Av Fabelis - 16 november 2012 11:11

Hej hej
Kom hem för en stund sedan...
Har börjat tvätta:)

Nu ska jag käka frukost sedan ska jag läsa lite :)

Höres senare pussar

Av Fabelis - 16 november 2012 07:05

God morgon sötsaker:)
Vaknade för ca en halvtimme sedan

Sitter och dricker cappuccino på balkongen mesans jag gäspar och funderar på att lägga mej i sängen igen hehe

Jag somnade vid två igår, la och tänkte på hur filmen slutade haha,
Obsession haha
Men jag tror att de kommer göra en till...
Eller jag hoppas iallafall :p

Jag ska försöka vakna till liv för att Ania kommer snart och så ska vi iväg ...

Har ni en bra morgon än så länge?

Av Fabelis - 16 november 2012 00:16

Kom precis hem från bion...
Ska inte skriva om filmen för att jag et att många inte har sett den än...

Det ända jag säger är att
Taylor Lautner ( Jacob ) är lika fin som alltid hehe

Vilken film!
Vilken vändning
Shiit asså, detta är den bästa av de alla...

Imorgon ska jag iväg med Ania på morgonen, innan åtta...
Så att jag vet inte om jag kommer blogga annars höres vi senare, när jag se kommit hem :)

God natt
Pussar

Av Fabelis - 15 november 2012 15:05

Ligger just nu i sängen under min sköna varma filt :)
Gizmo bejbisen ligger bredvid mej och sover medans jag läser min älskade Twilight bok :)

Pappa har åkt för att hämta mamma så att jag njuter verkligen av denna stunden :p

Av Fabelis - 15 november 2012 13:11

Hej hej sötsaker

Jag och pappa är på väg hem nu:)
Allt är bra med hans hjärta:D
Allt funkar som det ska:)

Jag ska käka frukost och läsa när jag kommer hem:)
Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 15 november 2012 10:05

God morgon sötsaker


Jag sitter på balkongen med mitt cappuccino och försöker vakna till liv :P

Sjukt trött och fortfarande ont i armen...


När jag kom hem igår så åt jag en macka snabbt och gick till A & A

Igår var det BD part 1 :)

   


Och idag är det bio :D

Woop Woop


Jag ska snart iväg med pappa till läkaren....

Och sedan ska jag bara vara hemma och läsa :D

Läste inte igår, utan somnade nästan direkt när jag kom hem :P


men men ,

detta var allt från mej för nu

höres senare

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards