Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 14 november 2012 15:00

Hej Hej sötsaker


Jag tänkte bara komma in lite snabbt och säga att jag ska iväg snart :P

måste bara göra mej i ordning....

Orkar inte, för att jag har ont i hela kroppen...

men jag måste...

vet inte om jag kommer uppdatera mer idag,

för att när jag kommer hem så ska jag till A & A och titta på The twilight saga :P BD part 2


Sedan ska jag hem och läsa :P


Och imorgon är det bio :D WOOP WOOP

Happy pants on :D


Höres senare, eller imorgon

Pussar

Av Fabelis - 14 november 2012 13:00

SÅÅÅÅ JÄKLA GLAD JAG ÄR   


FICK MIN TEAM JACOB T-SHIRT IDAG

WOOP WOOP


Så här ser den ur

framifrån

   

bakifrån

   


I run with wolves :P


Vilket team är ni i ?

Team Jacob som jag

eller

Team Edward?


 


Av Fabelis - 14 november 2012 11:24

Gog morgon

 

Sitter med min cappuccino på balkongen och försöker vakna till liv...

Så trött jag är...

Ont i hela kroppen! ooohh

Lite surt för att jag jobbade bara igår...  :/

Men men, bättre det än inget :P eller hur :)


Igår pakede vi Mini Marshmallows...


   


Och med handen på hjärtat, jag kommer nog aldrig äta marshmallows igen :P

Haha
Stå där i 8 timmar och se på dom ... oohhh,

Nää nää :P Inga marshmallows för mej :P haha


Iallafall ...


Det var kul men som vanligt så skadar jag mej alltid första dagen:P

Detta har hänt...

 


Västa bulan och rött som fan vid arm väcket...

Oohh,

Ania var jätte snäll när jag kom hem till dom för att vi skulle kolla på Eclipse :)

hällde lite vatten och lite ätika i en burk och sedan satte hon in bandage där i...

Och sedan runt min arm...

Så att svullnaden skulle gå ner...

Hjälpte lite ...

Så att jag är glad...

men det gör fortfarande sjukt ont...


Men men....

Igår när jag kom hem, åt jag ( med vänster hand för att jag hade så ont i den högra :P HAHA )

Duschade och så gick jag till A & A


   

Jag smaskade på mina älskade chips :D

 mumssigt värre! :D


Efter filmen följde dom mej hem och jag läste ( eller försökte läsa ) min Twilight bok,

men det gick inte så bra, somnade hela tiden,

Men ville läsa så jäkla mycket :P haha


Hatar ni inte när det blir så att du vill läsa men medans du håller på så stänger ögonen sej hela tiden ? :P


Men men, detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 13 november 2012 13:30

Hej Hej

Just nu är jag på jobb

men jag lovade igår att ni ska få veta varför min mamma är den bästa som finns :)


Minns ni för ett tag sedan skrev jag vad jag har på min julklappslista... ?

Läs här


Och minns ni att jag inte förstod vad det var för paket jag hade fått... igår ?

Läs här


Ialla fall jag ska komma till saken nu

Titta vad jag har fått i julklapp ( tidig julklapp ) :D

         

:D


Boxen som böckerna är jätte fin med...

       


Och så har jag fått...


     


( BD part 1 fanns inte i affären :P men det kommer med :P ahah )


Och det är inte allt...

Detta fick jag med :D


   


Bio biljetter till mej,Artur och Ania till BD part 2 :D

Och så fick jag ett pressentkort laddat med 300 :D



Så jäkla glad jag är :D


Igår var jag hos Artur och Ania och tittade på Twilight och New moon :)

Idag ska vi titta på Eclipse och

Igår laddade jag ner Breaking dawn part 1 och den ska ses imorgon

sedan på torsdag är det bio :D


Ni anar inte hur glad jag är :D


Av Fabelis - 13 november 2012 08:41

Hej hj
Har ni vaknat? :)
Jag sitter och käkar yoghurt och dricker kaffe just nu :)

Ska strax ut och röka sedan jubba igen hehe

Men men höres senare :)
Pussar

Av Fabelis - 13 november 2012 04:59

Säger god morgon från min kalla balkong...

Sitter och dricker kaffe och är sjukt trött...
Somnade vid ett igår...
Nej, inte för att jag fastna med boken
Utan för att jag hade massa tankar i huvudet...

Ajja, får sova tidigare idag hehe
Men men detta är allt från mej för nu,
Höres senare
Önskar er en trevlig dag
Pussar

Av Fabelis - 12 november 2012 23:09

Jag kom precis hem :)
Ska bara borsta tänderna och byta om sedan ska jag lägga mej i min sköna, varma säng och börja läsa en ny bok
WOOP WOOP

Så jäkla glad :)
Men ska inte läsa mycket, måste sova tidigt... Ska upp 4.30
Ska ju jobba imorgon :)
Ännu en gång WOOP WOOP :D

Så detta var allt från mej för idag
God natt mina sötnosar

Av Fabelis - 12 november 2012 18:45

Hittade mitt gamla röda bälte...

och var bara tvungen att ta den på mej :P

   


Men men, nu ska jag iväg till A&A och titta på film :D


Sedan hem och läsa :D WWWIIIHHOOO

Älskar dej mamma!

Du är BÄST!

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards