Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 12 november 2012 17:53

Idag var jag ju med mamma i stan :)


Och imorgon får ni reda på varför :)
Det ända jag kan säga att jag har världens bästa mamma :D hihi


om en timme ska jag hem till Artur och Ania 

och kolla på film :)



Imorgon ska jag jobba :D WOOP WOOP! 

så att jag ska göra tidinställdainlägg så att ni har något att läsa :P


Iallafall 

höres senare 

Av Fabelis - 12 november 2012 17:30

Hej hej
Vi kom precis hem...
Och jag bara måste säga att jag har världens bästa mamma :)

Kommer in snart ska bara äta
Pussar

Av Fabelis - 12 november 2012 15:32

Sitter på tåget på väg till triangeln nu för att träffa mamma :) Höres senare pussar

 
Av Fabelis - 12 november 2012 14:08

Jag har inte beställt något från adlibris på ett tag nu...
Vad är detta?
Konstigt

Jag ska åka förbi med mamma sen så får vi se...
Jag måste hoppa in i duschen nu
Pussar

Av Fabelis - 12 november 2012 11:40

God morgon sötsaker!


Jag vaknade för nån timme sedan, och har suttit med hemtelefonen vid örat :P

Har ringt runt som en galning :P hehe 

men nu är allt fixat :)

Iallafall 


Igår efter iddagen hemma gick jag med Artue och Ania hem...

Filmkväll :)

 

Sedan följde de mej hem, jag borstade tänderna och la mej:)

Fast hade problem att somna igen, så jag la till halv 3 och vred på mej fram och tillbaka...

men men


Idag ska jag iväg och träffa mamma i stan :)

Sedan har jag inga andra planer...

eller jo, på kvällen, 

Film hos A&A igen :P hihi


Men men detta var allt från mej för nu

Pussar 

Av Fabelis - 11 november 2012 17:53

Choklad pudding
Mumsiigt värre

Av Fabelis - 11 november 2012 13:10

Sitter på balkongen med min Cappuccino och internet shoppar lite :)

 

Detta har jag i min shopping bag :


Timeless - Melon hos Mylovebasket

Fast inte bruna, utan marinblåa :)

och

Nelly accessories - Hannie Ring hos Mylovebasket

Sjukt snygg ring :) ellerhur :)


Får se hur mycket till som ska in i shoppingbagen :P


Vad gör ni för skoj denna söndag?


Av Fabelis - 11 november 2012 10:54

Det hörde jag för ca en halvtimme sedan :p

Mamma kom in på rummet med hem telefonen,


Älskar att vakna av hans röst :)


Jag sitter just nu på balkongen med mitt morgon kaffe....

 


Igår tittade jag och mamma på

Marley and Me


 

Vi grät som små barn på slutet :P



Idag är det söndag, Artur och Ania kommer på middag...

Jag har faktiskt inga större planer för idag...


men men detta är allt från mej för just nu

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards