Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 11 november 2012 03:54

Jag har legat i sängen nu sedan haöv ett...
Tänker inte på någonting alls,
Men samtidigt på allt...

Kan verkligen inte somna,
Ju mer jag försöker,
desto sämre går det... :(


Hjälp :/

Av Fabelis - 10 november 2012 20:58

Av Fabelis - 10 november 2012 10:26

God morgon sötsaker,

Sitter just nu på balkongen med mitt kaffe och mamma sitter på andra sidan och spelar kort :P

Bra musik på tv :)


Det är en bra dag idag :)

Fast jag hade en sjukt äcklig dröm....

OOhh... Minns inte så mycket av den... men det jag minns är sjukt läskligt....


Iallafall... jag ska sitta här lite tills jag vaknar till liv helt...

sedan in och duscha och fixa mej och så ska vi iväg till stan :)


Såå vi höres senare :)

Pussar



Av Fabelis - 9 november 2012 20:47

Sitter I stora rummet på soffan och kollar på Iron man med mamma och pappa... :)

Har aldrig sett den innan, alltid trott att det är en dålig film men vem ni vad ?
Den är faktiskt sjukt bra hihi

Av Fabelis - 9 november 2012 12:53

God morgon sötsaker!


Jag sitter just nu på balkongen med mitt morgon kaffe...

Visst, det smakar inte Super gott som alltid, men ... bättre än te :P hehe

 


Mamma kommer nu, ser henne från balkongen :)

snäll som jag är så har jag gjort kaffe till henne precis... :)


Jag är lite smått arg, för att jag har fått en förkyllningsnblåsa på läppen... ( Som vanligt )

Jag hatar det!

oooh!

Jag ska börja ta tabletter så att jag inte bli jätte förkyld :)


Men men,

Jag ska inte göra nått spec nu,

höres senare

pussar

Av Fabelis - 8 november 2012 11:50

Säger god morgon från balkongen med mitt körsbär&nyponte

 


Idag har jag vaknat helt täppt i näsan, hostar som fan, mitt huvud sprängs...

Inget kaffe för mej idag nää...

Jag orkade inte gå upp idag, har såå jäkla ont i exakt HELA kroppen....

Dags att börja ta tabletter och dricka te, med honung och citron, och äta vitlök :)

Så kommer jag må bra igen om några dagar :)


Iallafall...

igår tog jag ingen bild på mej innan jag gick ut...

Och sedan på bussen blev ingen bild bra :P

men ni får se vilka skor jag hade :P

 


Och så såg jag en sak sedan när jag var på väg hem, när jag väntade på bussen..

Kan någon av er förklara hur detta skulle kunna vara gott? :S

  

Philadelphia med marabu ?

UUE!

Vad människor hittar på!


Iallafall, detta var allt från mej för nu,

ska dricka lite till te, röka en cigg, sedan äta frukost...

Pussar


Av Fabelis - 8 november 2012 10:42

Av Fabelis - 8 november 2012 01:29

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards