Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 7 november 2012 12:10

hej hej sötsaker!


Sorry för den dåliga uppdateringen igår...

Var lite upptagen...

Och sen när jag väl fick lite tid så kom jag på att jag skulle till Artur och Ania och kolla på film :)

Kom hem ganska sent, var trött , la mej direkt :P


Men nu är jag här :P


Jag vaknade för inte så länge sedan:P hihi

fick sova ut lite idag :D


Skönt som fan...

iallafall

jag ska dricka lite till kaffe,käka frukost och sedan måste jag in i duschen och göra mej i ordning :)

Ska iväg vid halv 4


Vi höres senare

Pussar

     

Av Fabelis - 6 november 2012 11:23

Hej hej sötsaker


Idag är en bra dag :)

Solen skiner och jag är glad :P hehe


Det är redan tisdag, skönt när dagarna flyer förbi snabbt :)

Jag ska strax ut  på en promenad, måste njuta av solen när den är uppe :P hehe


Sedan ska jag uppdatera någon av de andra kategorierna, vet inte vilken än...

Tips ?







Av Fabelis - 5 november 2012 09:52

Jag hatar när det händer!


Jag vet inte vad det var jag drömmde men det var ingen fin dröm....

Det ända jag kommer ihåg nu när jag har vaknat är

blod,en jeep och att jag promenerade  med nångon ( en tjej )
så körde bilen bredvid oss.... och att jag skrek ...

Ända jag minns....


Ojj, jusde,

God morgon :)

Som ni ser så har inte min morgon varit bra...

Sitter just nu på balkongen och dricker kaffe, försöker minnas drömmen, men kan inte...


Regnet öser ner utanför fönstret,kallt,och grått ute...

Ingen lust för att ens andas :P hehe nää men, seg är jag :)


Vet ni vad, nu ska jag ta och leta lite saker på internet :)

Höres senare

Pussar

Av Fabelis - 4 november 2012 18:19

Hej hej sötsaker

Vi kom precis hem :)
Bjuder på två bilder på mej och min bror inte kan vara normal på foto hehe

Av Fabelis - 4 november 2012 14:14

Hej hej sötsaker
Jag har vaknat till liv nu hehe

Ska hoppa in i duschen strax och sedan ska Artur och Ania komma,
Käka middag sen ska jag mamma och Ania till emporia, Ica och Willys rättare sagt hehe

Så bra att Ica och Willys finns här nära nu! :)

Detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 4 november 2012 10:31

God morgon sötsaker
Jag vaknade för en stund sedan, och sitter just nu på balkongen med mitt morgon kaffe och ballerina:)

Solen skiner men det är kallt som fan...

Igår var vi på mosters grav och tände ljus och sedan satt vi på soffan och kollade på film..
När Artur och Ania gick,
Gick pappa in i sovrummet och kollade på något där....
Jag och mamma sträckte ut benen :) skönt

Av Fabelis - 3 november 2012 10:03

God morgon sötsaker
Jag sitter sovandes på balkongen med min kopp kaffe, ögonen vill inte vara öppna och kroppen skriker efter att lägga sig i sängen....

Ångest, ska iväg med pappa...
Somnade vid fyra tiden...

Igår var det en tjej och kille här nere som bråkade, skrek som galna på varandra,
Enligt honom så hade hon hoppat i säng med någon annan..
Om det är sant eller inte bryr jag mej inte men en sak jag bara inte förstår...?

Hab skriker åt henne och säger h*ra , sly*a o.s.v och så går han bort från henne och hon går efter honom...
Och när han vänder sig om och går mot henne så backar hon...

Deras katt och hund lek höll på i över en timme!
När dom sedan gick bort mot bussplatsen så såg jag inte dom mer men man hörde dom...
Jag hörde en smäll och tt tjejen började gråta, så jag ringde polisen...
Men självklar innan dom kom hade dom gått igen...
När dom var här nedanför så sa tjejen du bara slår och misshandlar mej vad tror du?
Att jag ska vara med dej?!!

Men HALLÅ!?!?! VARFÖR GÅR DU EFTER HOBOM JÄKLA SYKOPAT! ( tänkte jag )


Ajja, jag gjorde mitt :p

Som sagt så ska jag iväg med pappa snart så vi höres senare

Pussar

Av Fabelis - 2 november 2012 16:21

Hej hej sötsaker
Jag och pappa åkte för att hämta mamma och så åkte vi och handla :)
Kom precis hem och ska iväg om en och halv timme och fixa en sak:)

Än så länge har min dag varit bra :)
Hur är er ?

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards