Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 2 november 2012 11:34

Detta är en sak som jag har på min julklapps önskelista :P


den senaste tiden har jag varit helt fast vid twilight :P

Jag minns när den fösta filmen kom ut då var jag inte alls intresserad.. :P

men sedan när jag råkade byta kanal på tv:en så såg jag den första sedan laddade jag ner den andra och tredje... :P


och sedan dess har jag varit fast :)


Så detta är på min önskelista :D

 

På engelska  :)




Av Fabelis - 2 november 2012 10:29

God morgon


Doppa för bästa smak!  

 


sitter på balkongen med kaffe... som vanligt...


Igår var jag i Arbetsförmedlingen sedan kom jag hem....

gick ut med gizmo och så ringde mamma och sa att jag ska komma ner för att pappa har hämtat henne...

Hon slutade tidigare ....

hade ju utbildning på jobbet...

dom har det idag med :P


vi åkte och handla lite.... och så kom vi hem

gjorde middag och kollade på tv :P


Snacka om att vi har blivit lata nu när det är så kallt ute :P haha

ajja...


idag är det fredag... vilket betyder att vi ska tvätta

inga andra planer ....


Vaknade helt täppt i näsan, ooh, jobbigt :P


men men detta var allt från mej för nu

pussar

Av Fabelis - 1 november 2012 10:58

God morgon,

Sitter just nu på balkongen med min kopp kaffe och ballerina kladdkaka :D Mummsiigt värre!


 


Idag jobbar jag inte... men önskar att jag hade jobbat :p

Det är alltid de två-tre första dagarna som är värst på mammas jobb....

sedan är allt bra :P


ajja, jag kom inte in igår och förrigår för att när vi kom hem i förrigår så åt vi sedan tittade vi på film...

sedan gick jag in på mitt rum och så somnade jag...

igår var vi och handla sedan hem , äta och sova :P och duscha där mellan med :P haha


men men...

det var lika kul som alltid att jobba...

i tisdags hade vi en pressent på golvet i omklädningsrummet :P

  


Jag gillar inte Captain Morgan men mamma och pappa gör :P haha


här är lite andra bilder från jobbet :P

   


Idag är det den 1 November... REDAN   

Tiden går så fort!

Pappa fyller år om 16 dagar :D

Och det ska firas som fan :P hehe


Jag är lite ledsen idag ...

detta hände igår på jobb...

   

LÅNGFINGER NAGELN KNÄCKTES PÅ BÅDA HÄNDERNA!

Så att jag har jätte korta naglar nu...   

och som var så fina ...


men men... finns inget jag kan göra...

Idag ska jag till arbetsförmedlingen... har tid 13.30

får se när jag är klar där... kanske åker hem om sedan iväg och träffa mamma i stan...

Hon slutar 16.00 idag för att dom har någon typ av utbildning eller något....

jag vet inte, vi får se... :P

annars så har jag inga andra planer för idag


Detta var allt från mej för nu

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards