Fabelis

Alla inlägg under december 2012

Av Fabelis - 27 december 2012 11:40

God morgon...
Nu är julen 2012 över och snart är det ny år och min födelsedag :D Woop Woop hehe

Jag sitter på balkongen med mitt te och väntar på att mamma ska komma hit...
Hon gör kaffe i käket:)

Iallafall
Idag ska jag in om stan för att jag fick inne skor med alarm på i julklapp haha

Så att vi måste in om hm och be dom ta bort det haha
Sådant händer haha

Jag minns när jag var vid kassan med mamma så fanns där sjukt mycket folk så att jag förstår kvinnan som stod bakom kassan hehe

Och så ska jag gå runt lite i affärer... Kanske hittar något nu på mellandagsrean :)
Vi får se
Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 26 december 2012 12:20

God morgon:)

Ooh vilken dag det var igår, min bror ringde ambulansen...
För att jag mådde så dåligt...
Jag spydde av smärtorna i magen... Ooh fy fan asså...

Men när dom var framme så hade det mesta gått över ( dom körde från Trelleborg, för att det fanns ingen ledig här i Malmö )
_____________

Idag har jag vaknat ganska pigg, fast jag och mamma la oss ganska sent, somnade vid fyra ...
Jusde
Min bror var så trött och mätt efter maten igår att han somnade på soffan... Med Gizmo så jäkla sött!

Och så vaknade dom helt trötta båda två haha vilken blick dom båda har på det ena fotot haha sötnosar !:D

Jag bara måste visa er en sak... Haha
För skoja skull så stickade jag en halsduk till Gizmo haha såå söt han är med den!

Av Fabelis - 25 december 2012 12:15

God morgon
Hur var er julafton ?
Jag hoppas att ni så som jag var omringade av era nära och kära, åt gott och hade roligt!:)

Och att ni fick vad ni önskade er i julklapp fast det inte är så viktigt :)
Viktigast är familjen, de som man spenderar de mysiga, fina stunderna:)

Sitter just nu på balkongen och dricker te och äter kaka :) och halva muffinsen mamma fick hehe hon värmde den i mikron Muumsiigt

För er som inte vet så firar vi jul lite annerlunda än svenska folket hehe
Igår vid sex tiden ( som vanligt )så åt vi middag/ kvälls mat ( inget kött )
Och så öppnade vi pressenter
Och idag är det jul frukost / lunch / middag hehe
Bara kött :p
Inte bara men i allt är det någon typ av kött hehe
Pieroger, kåldolmar o.s.v :)

Så att så fort mamma är klar i köket så ska vi käka... En timme kanske :)

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 24 december 2012 13:04

God morgon
Jag är i köket och hjälper mamma att fixa allt inför ikväll :)

Vet inte om jag kommer ha så mycket tid att skriva idag men kommer in senare en gång till :)
Lovar :p

Jag sov så underbart bra i natt ni anar inte:)
Ett bra tag sedan jag sov så bra:)

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 23 december 2012 23:46

Såå skönt,
Nu kan jag varva ner :)
Idag har jag varit med mamma och pappa och handlat ju...

Nu är alla klappar under granen hehe :p

Sedan har jag varit hemma, hjälpt mamma lite o.s.v

Sedan kom Artur och Ania med :)
Vi kollade på tv och vid åtta åkte vi in till stan :)
För att mamma sa att hon var så jäkla sugen på choklad muffins :p
Så vi åkte och jag köpte muffins till henne :)
Här nedan kommer lite bilder från idag :)
Pussar

Av Fabelis - 23 december 2012 09:19

God morgon :)
Hoppas att ni har sovit bättre än vad jag har gjort...
Kunde inte somna, och frös hela natten:(

Var precis på balkongen, men klarar inte av att sitta där, för kallt och det blåser som fffaaaan!!!

Igår kom Artur och Ania hit, efter att dom hade handlat julklappar :)
Satt och snacka lite sedan tittade jag på film och åt massa gott :)

När mamma och pappa vaknar
( ja, dom sover fortfarande haha vad händer egentligen ? :p )
Så ska vi iväg och handla lite snabbt
Och sedan ska mamma börja med all julmat... Och så ska jag försöka hjälpa henne :p

Varje år händer samma sak...
Man blir utkastad från köket haha
Man får inte hjälpa henne, jo kanske lite ibland, men oftast så får man inte vara i köket hehe

Och så ska jag stor städa på mitt rum...
Det behövs :p

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 22 december 2012 21:44

Kvällens planer :

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards