Fabelis

Alla inlägg under december 2012

Av Fabelis - 22 december 2012 17:43

Såå ja, äntligen !
Nu är jag och mamma hemma...
Har varit hela dagen och handlat julklappar till pappa, Artur, Ania och till varandra:)

Nu är det bara julklapparna från Artur och Ania kvar så är det fullt under julgranen:)

Jusde, Gizmo och Misia har också fått julklappar :)

Jag ock mamma var så jäkla hungriga och ville äta på jeansens men kön var sjukt lång så vi stack till burger king haha

Ajja nu ska jag sätta mej i soffan under min varma filt
Fryser som fan

Av Fabelis - 22 december 2012 10:06

God morgon :)

Sitter just nu med kaffe på balkongen, har så jäkla ont i min nacke!
Hur fan sov jag inatt?

Haha


Igår var jag med mamma och pappa och handla ju :)

Köpte med mej nytt schampo,balsam och inpackning :)

Tror att detta är rätt för mitt hår :)
Håret känns så skönt,lent,rent efteråt :)


Schwarzkopf - Gliss - Ultimate repair :)

 


fick också med mej en super söt julgran :P

som lyser i flera olika färger :P

   

söt eller hur :D hehe

Ligger på nattduksbordet på min Twilight bok :P :)


Och jusde,

ni har inte sätt mitt jul kort som jag har skickat till älskling :P

 


Jag kallar ju honom för pingvin, och när jag såg detta kortet i någon affär så var jag bara tvungen att köpa det :P haha


Iallafall,

idag ska jag iväg med mamma till stan, shoppa lite :)

Så att jag måste snart göra mej i ordning :)

Jag komer in när jag kommer hem :)

Pussar


Av Fabelis - 21 december 2012 12:00

  

VI LEVER !!! :P


haha


Jag sitter just nu i bilen, med mamma och pappa, vi ska handla... :)

Sedan ska jag hem, duscha och fixa mej, äta nått sedan ska jag iväg :)

Jag kommer in senare när jag väl är hemma... om jag inte somnar :P haha


Hoppas att ni har haft en bra förmiddag :)

Pussar

Av Fabelis - 21 december 2012 05:24

God morgon :)

Äntligen fredag!:D
Slutar 12 idag Woop Woop !:D

Det blev inte som det skulle igår, istället för att läsa lekte jag med Gizmo tills han blev trött.
Sedan la han sej så nära mej så att han nästan la på mej och så somnade vi hehe

Jag är iallafall vaken och önskar er en bra fredags morgon
Pussar

Av Fabelis - 21 december 2012 05:24

God morgon :)

Äntligen fredag!:D
Slutar 12 idag Woop Woop !:D

Det blev inte som det skulle igår, istället för att läsa lekte jag med Gizmo tills han blev trött.
Sedan la han sej så nära mej så att han nästan la på mej och så somnade vi hehe

Jag är iallafall vaken och önskar er en bra fredags morgon
Pussar

Av Fabelis - 20 december 2012 21:20

Jag har varit så jäkla trött idag, men har inte somnat :p hehe

Idag packade vi karameliserade hasselnötter ...( 3:e dagen nu )
20 kg säckar...
Så jäkla tungt:(
Men det går :)
Ganska bra faktiskt...

Iallafall
Jag ska nog ta och läsa lite och sedan sova, helt slut !

Detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 20 december 2012 17:28

Enligt mayaindianer så ska jorden gå under imorgon - Fredag 21 december

eller deras '' kalender'' tar slut imorgon,

så att de tror att jorden ska gå under...

men helt ärligt så tycker jag att detta bara är... hmm... hur ska jag säga... skit snack?


Så många människor som har tagit livet av sej för att någon påstod att jorden skulle gå under

år 2000 och så 2010 minns ni det?

Och ingenting hände... eller hur?

Så jag fattar inte varför människor fortfarande gå på sånt...


Visst, jag tror att värden kommer gå under NÅGONGÅNG

Och det kommer vara vårt fel, vi människor tar inte hand om vår planet, vårt hem.
Vi förstör den med massa giftiga ämnen, vi krigar o.s.v
Och det är inte rätt...


Jag tror att något kommer hända imorgon, men tror verkligen inte att värden går under!


Tror mer att något kommer att hända, asså något litet, som får oss människor att tänka om.

För att det vi gör är inte rätt...


                  

Av Fabelis - 20 december 2012 05:29

God morgon

Jag sitter på balkongen med mitt varma te och min cigarett

Jag har varit så jäkla trött de senaste dagsrna, men det är bog förkylningen dom gör sitt... :(
Sjukt ont i halsen, snuva och aj aj i huvudet med :(

Tänkte bjuda på några bilder från denna veckan :)

Som ni ser så har jag förgat håret :D

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards