Fabelis

Alla inlägg under december 2012

Av Fabelis - 18 december 2012 05:22

Samma sak idag, trött hehe
Svårt att vakna :p

Men jag sitter på balkongen och dricker mitt te :)

Hur mår ni?
Det sägs ju att jorden går under 21 december 2012...
Bara tre dagar kvar:p

Nää men helt allvar jag tror inte att det kommer att hända, tror att något kommer att hända som får människan att tänka om...
För att fortsätter vi så hära så finns nog inte jorden kvar om 500-1000år...

Men men
Pappa kör oss idag, skönt :)
Vi höres senare
Pussar

Av Fabelis - 17 december 2012 23:03

Hej hej
Har varit helt slut hela dagen...
Tror att det är värdet som har något med det att göra...

På jobbet var det kul som vanligt :)
Packade mini marshmallows ....

Jag ska Nanna strax jobb imorgon med:)
Pussar

Av Fabelis - 17 december 2012 05:24

Trött trött trött

Är så jäkla seg, ska iväg och jobba strax... Inga mer kvälls pass för mej:)
Det var så jäkla svårt att vakna ooh!
Jäkla måndag!

Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 14 december 2012 09:35

God morgon sötsaker
Hoppas att ni Har sovit gott :)
För att jag sov jätte dåligt:( så jäkla seg nu...

Jusde igår fick vi lussebullar på jobb :) muums

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jobb börjar ju 12 idag...

Pussar

Av Fabelis - 14 december 2012 00:17

God kväll :)

La mej precis i sängen, helt slut är jag!!!
Det har varit en lååååång dag/kväll på jobbet idag...
Verkligen...

Men men
Nu ligger jag i sängen och kan varva ner iallafall, skönt

Imorgon är det fredag och jag ska jobba från tolv till sex
Så jäkla skönt det ska bli att komma hem tidigare !
Ooh ni anar inte hur jobbig denna veckan har varit för mej.

Känns som att jag inte har haft ett liv:p
Bara jobbat och sovit...

Ajja nu ska jag Nanna:)
Höres imorgon

God natt
Pussar

Av Fabelis - 13 december 2012 14:09

Så skönt pappa ska köra mej till jobb idag:) Wiihoo

Jag ska iväg nu och hämta ut mitt paket
Och sedan åker vi

Jag kanske kommer in senare, när jag kommer hem
Får se om jag orkar:p

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 13 december 2012 14:09

Så skönt pappa ska köra mej till jobb idag:) Wiihoo

Jag ska iväg nu och hämta ut mitt paket
Och sedan åker vi

Jag kanske kommer in senare, när jag kommer hem
Får se om jag orkar:p

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 13 december 2012 12:29

Hej sötsaker!

Jag hoppas att er vecka har varit roligare än min...
Visst är det skönt att jobba kväll men hela dagen är åt helsike....

Vaknar, äter nått, gör något kanske ringer några samtal sedan iväg till jobb...
Är hemma vid tolv -halv ett...
Gör mej i ordning för att sova....

Och så sover man :p

Inte så kul...
Men men
Imorgon är det fredag och då jobbar jag från tolv till sex!:) så skönt hehe

Jag önskar er en glad lucia:)

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards