Fabelis

Alla inlägg under december 2012

Av Fabelis - 12 december 2012 00:38

Jag är heeelllllllttttt slut dag!
Pressade på jobb som fan!

Ska bli skönt att sova !

Jag har lite saker att fixa imorgon innan jobbet så att jag är inte helt hundra på att jag kommer in...

Tolfte december tvåtusentolv !:)
12.12.12
Kul eller hur :) hehe

Men men
Dags att Nanna pussar

Av Fabelis - 11 december 2012 00:18

Hej mina små snögubbar:)

Kom hem för en halv timme sedan och ligger i sängen och ska Nanna snart:)

Super kul att jobba kväll ! Verkligen :) sjukt nöjd är jag!

Imorgon hinner jag inte göra så mycket heller för att jag ska jobba från tre till halv tolv igen...
Men kommer in och säger hej :)

Men men nu är jag trött

God natt

Av Fabelis - 10 december 2012 11:53

Hej snögubbar:)

Så mycket det snöar:D Wiiihoo
Hoppas att det håller till jul :)

Jag sitter och dricker te på balkongen just nu och fryser :p
Tänkte komma in och sätta upp lite bilder , på skorna som jag köpte häromdagen och lite annat :)

Jag ska käka frukost snart och sitta lite och sedan göra mej i ordning för jobb:)
Ska ju jobba från tre till tolv...:/

Så att jag ska ta bussen lite över två...
Får se hur det kommer gå idag hehe

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 9 december 2012 12:48

Jaha... Söndag idag ja:)
Idag ska jag inte föra ett smack!
Ska bara lata mej hehe

Är inte på topp, förkylningen tar all min energi idag ...
Men men ska inte gnälla:)

Igår tittade jag och mamma på den föra skräckfilmen, och den var inte särskilt bra, men ville ändå se hur den slutade...

Var i sängen över två och somnade nästan direkt, helt slut hehe

Men men nu ska jag ut och ta en cigg med mamma, höres senare
Pussar

 
Av Fabelis - 8 december 2012 23:47

Sorry att Jag inte har skrivit men jag har varit så jäkla trött, och förkylningen blir bara värre och värre för varje dag...

Har varit i stan, köpt nya skor:)
Och lite annat
Kommer bild imorgon om jag inte glömmer :)

På måndag ska jag jobba kväll 15-00
Får se hur det kommer att gå...
På tisdag blir det också från tre till tolv....

Just nu ligger jag på soffan och kollar på tv med mamma,
Nån skräckfilm börjar nu...

Efter den ska jag Nanna :)
Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 8 december 2012 23:46

Sorry att Jag inte har skrivit men jag har varit så jäkla trött, och förkylningen blir bara värre och värre för varje dag...

Har varit i stan, köpt nya skor:)
Och lite annat
Kommer bild imorgon om jag inte glömmer :)

På måndag ska jag jobba kväll 15-00
Får se hur det kommer att gå...
På tisdag blir det också från tre till tolv....

Just nu ligger jag på soffan och kollar på tv med mamma,
Nån skräckfilm börjar nu...

Efter den ska jag Nanna :)
Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 7 december 2012 05:23

Vill tillbaka till min varma säng :(

Ska ner till bussen om tio minuter, så trött...
Skönt att det är fredag...

Vi höres när jag kommer hem:)
Pussar

Av Fabelis - 6 december 2012 20:56

Äntligen hemma...
På jobbet gick det bra, fast jag har sjukt ont i mina armar...
Körde 15 kilos ...

Imorgon ska jag jobba också :) WOOP WOOP från 06-18

Tolv timmar... Får se om jag kommer orka hehe

Efter jobbet kommer jag nog bara lägga mej
Så vi höres på lördag:)
Detta var allt från mej för nu
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards