Fabelis

Alla inlägg under december 2012

Av Fabelis - 6 december 2012 08:31

Stress stress stress
Ska iväg och jobba... Dom ringde precis stress!
Tur att pappa kan köra mej:)
När jag slutar ska jag bara hem om och så iväg så att vi höres på kvällen:)
Pussar

 
Av Fabelis - 4 december 2012 15:03

Så skönt :)
Var på en promenad, inte föörr lång hehe jätte kallt ute ju

Nu tänkte jag "äta" frukost sedan in i duschen och sedan läsa lite...
Bra idé , sätter mej i min sköna fåtölj med min varma filt:D
Mysspyss:D

Av Fabelis - 4 december 2012 11:22

God morgon snögubbar :)


Vet ni vad?

Om exakt en månad fyller jag år :D

24...

Känner mej gammal :P haha


Minns när min bror skulle bli 24... ooh, vad tiden går fort...


igår hade jag inte tid att skriva...

åkte med A&A

 

sedan kom jag hem och åkte med Ania och pappa

för att hämta mamma

sedan åkte vi till Ikea...



Och sen när jag kom hem så började jag läsa The twilight saga- new moon :)

Ja, äntligen klar med Twilight :P haha

     


Det ända jag kan säga är att böckerna är MYCKET bättre:D !


Sedan vid sju gick jag till A&A och kolla på film :)

och sedan när jag kom hem så orkade jag inte logga in :P

Det var ganska sent med...


 


Iallafall...

Idag ska jag inte göra något speciellt...

kanske in om Emporia och kolla på lite skor...

Funderar på att köpa nya vinter skor..

Men vet inte, som sagt, vi får se :)



Detta var allt från mej för nu

pussar


Av Fabelis - 3 december 2012 09:51

God morgon mina snögubbar :D

Har ni vaknat?
Jag sitter iallafall på balkongen och fryser
Minus grader ute....

Det första jag gjorde när jag vaknade var kolla ut för att se ifall snön var kvar:p hihi
Och det är den:D

Jag ska strax iväg med pappa till läkaren sedan kommer jag hem om och så iväg med A&A :)

Detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 2 december 2012 15:38

Hej hej
Jag har tagit en liten paus i mitt läsande:p

( Snön faller utanför, så jäkla fint :)
Och jag ligger i sängen under min tjocka filt och har det varmt och skönt hihi:) )

Jag ska bara röka upp sedan ska jag fortsätta läsa, fastnat hehe

Idag ska mamma göra äpplekaka:)
Har hjälpt henne med att skala äpple :)
MUMMSSiiGT värre!

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 2 december 2012 12:09

Hej hej sötsaker :)
Idag har jag vaknat jätte glad:D
För att det snöar
Som ni vet så älskar jag snö:D

Jag ska vara ärlig, jag tänkte hela tiden ooh nej det kommer bli sjukt jobbigt med Gizmo
Men pappa har redan varit ute med honom när jag vaknade...
Och jag frågade: hur var Gizmo
Och svaret jag fick var kom till balkongen... Titta ut genom fönstret, de stora raka spåren är pappas, de små som är lite överallt är gizmos
Han var jätte glad och försökte fånga snö flingorna:D


Jag sitter iallafall på balkongen och dricker hallon te och njuter av utsikten :)

Av Fabelis - 1 december 2012 11:38

Redan!?!
Känner någon av er också så?:p
Fyy attans vad tiden hat flugit förbi verkligen

Igår hade jag en jätte mysig kväll
Kommer bild här nere:p
Längesedan jag verkligen hade sådan lugn och ro , Gizmo sov så han störde inte :p
Och mamma och pappa kollade på någon film :)

Jag ska iallafall försöka vakna till liv, vaknade för en timme sedan men det känns som att det var för fem minuter sedan

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards