Fabelis

Alla inlägg under januari 2013

Av Fabelis - 31 januari 2013 10:08

God morgon
Sitter på balkongen och dricker mott te :)
Mumsar på gyfflar som jag och mamma fick med oss hem igår :)

Fan vad det blåser här!
Storm för fan !

Ajja jag ska sitta här en stund sedan in o duscha
Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 30 januari 2013 14:00

Känner du ett behov efter lite LOVE så här i ljuva sommartider, men du är lika cool med orden som en lågstadierektor?
Lär dej att ragga som en kille.
Jag vet vad som krävs, ( och hur du behåller kapet ) .


Spela svårfångad
Förmodligen det äldsta tipset och jag vet att du hört det förr, men det är för bra att försumma.
För det har alltid fungerat. Det handlar om att visa att du är en värdefull typ-ingen som man får access till hur lätt som helst.
Ett sådant beteende medför att du blir  mer intressant; ja, du vet förmodligen själv hur crazy man kan bli i killar som inte är alltför lättraggade utan istället känns lite lagom svåra.
Men kom ihåg: Att vara svårfångad innebär inte att du måste lägga dej till med en trist attityd eller vara dryg på något sätt ( För det är däremot sjukt oattraktivt ).
Det räcker med att du visar att du inte hungrar efter första bästa kille som visar dej lite uppmärksamhet.


Kärlekscoach:
Påpeka aldrig att du är svår.
Gör inte en grej av det.
Visa det bara genom att skynda lite långsamt i början.
Var trevlig. Och klanta aldrig ner på dina medsystrar som är mindre svårfångade än vad du är.


Tacka nej till första dejten.
Saknar du ett tufft schema och tillbringar dina dagar på soffan och nätterna på klubbar?
Se till att hitta på ett schema åt dej själv.
Fortsätt dega i soffan men ljug om att du är upptagen med något viktigt just den dagen då han föreslår att ni ska ses.
Ja,jag vet,det är jättesvårt och risken finns att han skiter i dej nu, men chansen är faktiskt större att han bara föreslår ett annat datum och längtar ännu mer.
Vill han verkligen träffa dej så ser han till att få göra det.


Kärlekscoach:
Säg '' Jag kan inte den dagen, jag ska på lunch med min kompis då'' .
Du ger intryck av att vara en självständig brud som man får kämpa lite för- exakt rätt signaler att sända ut. Tacka dock ja till hans nästa förslag.


Ha inte sex direkt.
Ligg inte på första dejten om du är seriöst intresserad ( försök åtminstone låta bli ).
Det handlar absolut inte om att du ska vara rädd att han eller någon annan stämplar dej som en slampa.
Nej, det handlar istället om att dra ut på det allra hetaste, att suga lite på karamellen- kalla det vad du vill.
Vi är många som han hålla med om att det blir mer spännande för båda,och inte minst för dej, om ni väntar lite.
Det är dessutom lätt att tröttna på någon efter första ligget.
Tänk bara på de onr-night stands du själv haft ;)
Det finns en anledning till att det inte blev något mer än ett tråkigt ligg, eller hur?
Har ni däremot lärt känna varandra lite och byggt upp det där sexiga pirret så gör det ingentling om första sexet inte blir toppen, då är han intresserad ändå.
Dessutom ökar ju chanserna att det faktiskt ska bli så där magiskt. Som du vill.


Kärlekscoach
Vänta gärna några dejter om du kan hålla dej-att få ligga med dej är något sjukt exklusivt.
En extra bonus med det här beteendet är att han får bevisa att han är en kille med seriösa intentioner.


Våga vara personlig
Många blir, på grund av nervositet och blygsel, lite hämmade när de träffar killar.
Känner du igen dej?
Istället för att vara ditt vanliga,roliga jag så lägger du band på dej själv och reducerar dej till en tråkig typ utan personlighet.
Tyst sitter du där och undrar vad sjutton du ska prata om.
Sluta med det.
Dela med dej av dej själv.
Tanken är ju att han ska lära känna den som verkligen är du, eller hur?

Låt honom göra det.


Kärlekscoach:
Träffas gärna i en miljö med mycket folk omkring er, kanske i en hotellbar,
så blir det lättare att slappna av om du är den nervösa typen.

Av Fabelis - 30 januari 2013 13:36

Jahha sista pausen nu...Slutar om 1&1/2 timme :)

 
Av Fabelis - 30 januari 2013 05:07

Tröttisen Gizmo :D hehe

God morgon! :)

Kan ni gissa vad jag gör?:)
Ja, jag sitter på balkongen hehe
Sov ganska bra i natt , fast jag frös....
Somnade vid elva- halv tolv så ja, jag har fått lite mer sömn iallafall:)

Jag ska fortsätta dricka mitt kaffe så höres vi senare :)

Jag har skrivit ett tidsinställt inlägg till er:) Sex & Relationer kategorin :)

Av Fabelis - 29 januari 2013 20:32

Hej hej

jag la mej precis i sängen, ska kolla på Vampyrer suger och proppa i mej massa M&M's :P

Sedan ska jag nog nanna

är trött men kan inte sova...

ajja, imorgon är det jobb igen sedan ska jag in om mobilja med mamma snabbt bara sedan ska jag bara vara hemma:)

     



Vad har ni för planer för imorgon?


Missa inte!

Imorgon kommer SEX & RELATIONER - kategorin att uppdateras med '' Magiska raggknep ''



Av Fabelis - 29 januari 2013 17:55

Jag vill bara lägga mej!
Så jäkla trött ,
Somnade sent och sov inte så bra...

Jag är iallafall hemma nu, var en sväng i stan med mamma direkt efter jobb...

Vet ni vad?
Jag ska göra mat till imorgon ( jobbar imorgon med )
Och sedan duscha och lägga mej.
Läsa lite eller kolla på tv
Sedan Nanna
Pussar

Av Fabelis - 29 januari 2013 05:10

God morgon darlings
Jag vaknade för ett tag sedan och sitter med mitt kaffe på balkongen

Bestämde mej för att skippa första lektionen och gå till jobbet direkt istället...
Så att jag slutar tre och är hemma vid fyra :)

Jag måste nog prata med min lärare för att det känns lite föööör enkelt, ska be henne göra ett prov till mej så att jag kan hoppa över till nästa...
Jag är alltid trött på lektionen och tycker att det är tråkigt, för att jag kan det redan...
Ajja, får ta det med henne imorgon :)

Jag måste sätta upp mitt hår nu för annars kommer jag kriga med det på jobbet hehe

Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 28 januari 2013 16:36

Hej hej sötsaker

Sitter på balkongen med mamma och röker, ska strax röra oss mot emporia,
Hon vill in om Willys :)

Jag har handlat allt jag behöver i Ica och så har jag också köpt busskort till nästa månad :)

Duktig hehe
Tänkte så att jag inte behöver tänka på det nästa månad :p

Men men nu ska vi bara värma oss lite sedan går vi
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards