Fabelis

Alla inlägg under januari 2013

Av Fabelis - 28 januari 2013 09:57

Hej hej sötsaker....

Sorry att jag inte har loggat in hela helgen, men jag har inte haft tid...
Och när jag väl hade tid så hade jag inte ork :P
Men här är lite vad som har hänt...

Fredag :
Tvättade med mamma efter skolan, sedan vid åtta åkte vi och handla bla pressenter till min bror....( Han fyllde år den 24 men vi firade honom på lördagen )
Sedan släppte pappa av mej vid min bror och jag han och Ania gick till stan...
Käkade och åt glass på centralen :P


     


Lördag :
Vaknade ganska sjuk, och orkade inte göra ett smack.
Men gick upp drack lite kaffe sedan åkte vi och handla ( jag, mamma & pappa )
Kom hem och så åkte jag till Emporia med min bror
Sedan snabbt hem om typ 20 minuter sedan iväg till honom...

Köpte en teddypläd och så lite annat, kommer fler bilder senare


                                                  
         

           

 


Söndag :
Familjemiddag :)
Muumsiigt värre
Och så firade vi Gizmo ! :D
Han fyllde 1 år igår :D
Han fick massa gott och så även en leksak :P
Misia fick också lite gott :D

 

                     


Och så har vi kommit till idag... måndag 28 Januari
Jag mår SKIIIIITTTT!!!
Jag är värkligen förkyld och orkar inte göra någonting men måste iväg till skolan...
Sedan köpa nytt busskort för att mitt går ut den 5:e
Och in om Ica... Och träffa mamma...
Sedan är det spanska 17.30 till 19.30
Sedan ska jag hem :D Och vila lite

Imorgon har jag bara en lektion på morgonen till halv tio sedan kommer pappa och hämtar mej för att jag ska iväg och jobba....
10.30 - tills jag blir klar... :)

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 25 januari 2013 10:55

Såå skönt att sova längre hehe

Om en timme ska jag till skolan,
Bara en lektion sedan hem och tvätta me mamma... Fredag idag ju :D

Sitter på balkongen med mitt kaffe och tänker att jag kunde sovit en timme till haha
Har gjort mej i ordning och så har jag en timme till innan jag ska iväg... Hmm
Vad ska jag göra? :p

Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 24 januari 2013 21:25

Men på väg hem från skolan såg jag Artur och Ania så jag hoppade av och så gick vi till arbetsförmedlingen ...
För att Ania skulle fixa något ...

Vi kom hem och så åt vi sedan satt dom här ett tag... :)
Dom gick hem och jag la mej i sängen och läste...:)

Tog en paus, sov paus haha
Vaknade för nån timme sedan och kollar på film med mamma nu :)

Efter filmen ska jag Nanna skola imorgon:)
Pussar

Av Fabelis - 24 januari 2013 06:58

God morgon sötsaker

Ni anar inte hur mycket jag ångrar mej att jag tränade igår ...
Mår MYCKET sämre idag
Mitt huvud sprängs
Min hals känns som ett rivjärn
Min kropp känns som att någon har stått och boxat och sparkat på mej hela natten ...

Jag kan inte bli sjuk nu!!!

Jag är på balkongen och dricker kaffe, det är jätte kallt idag! Fyfan!

Ajja höres senare
Pussar

Av Fabelis - 23 januari 2013 06:50

Jahha då var det onsdag...

Dagarna bara flyger förbi!
Känner ni också så ? Eller är det bara jag som tycker det?

Jag sitter på balkongen med mitt kaffe och är faktiskt piggare än vad jag var igår...
Somnade vid halv tolv typ,
Så jag fick lite mer sömn än igår hehe

Idag har jag två lektioner sedan ska jag nog inte träna idag för att man ska ju inte träna när man är förkyld...

Men jag vet inte, får se hur jag mår senare under dagen :)
Jag är iallafall klar och ska mot bussen om en halv timme:)
Hat ni vaknat? :)

Av Fabelis - 22 januari 2013 14:38

Hej hej
Jag kom hem precis och är trött, både i kroppen och huvudet...
Vill bara sova, men ska inte.
För då vaknar jag bara vid sju-åtta på kvällen och kommer inte kunna somna tills lååångt in på natten hehe
Så att jag ska vänta med de:)
Men jag ska nog lägga mej i badet en stund, känner att jag förtjänar det.

Idag blev det 30 minuter på den djävulska crosstrainer ( haha )

30 min på bandet och så körde jag mage,bröst och armar :)

Som sagt förtjänar ett varmt och skönt bad hehe

Så att vi höres senare
Pussar

Av Fabelis - 22 januari 2013 10:47

Hej hej sötsaker

Jag är hemma nu och har puss mysa med Gizmo Bejbis hehe

Jag ska strax ta bort mitt smink sedan packa min träningsväskan och så ska jag iväg och träna :)

Av Fabelis - 22 januari 2013 07:07

Är så jäkla trött!!

God morgon
Ska strax röra mej mot bussen ...
Bara en lektion idag sedan ska jag träna om jag har ork...
Har sjukt ont i halsen och i hela min kropp...
Hoppa att det blir bättre sen

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards