Fabelis

Alla inlägg under januari 2013

Av Fabelis - 21 januari 2013 10:59

Hej hej sötsaker
Jag är hemma nu från första lektionen:)

Sitter på balkongen med både morgon rock ( balkongrock) och jacka (balkong jacka haha ) och njuter av solen som skiner:D
Det är jätte kallt ute idag fyfan asså!

Tänkte dricka upp mitt kaffe sedan ta och läsa lite:)
Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 21 januari 2013 07:11

Hej hej sötsaker
Jag är tillbaka hehe

Har inte skrivit allt på hela helgen men jag ville vila lite från allt:p
Blogg, mobil osv
Skönt !

Jag ska strax röra mej mot bussen,
Ska till skolan....
Vi höres när jag är hemma :)
Pussar

Av Fabelis - 18 januari 2013 11:24

Hej hej
Börjar med att säga god morgon
Hoppas att ni mår bra :)
För att jag mår skit!
Trött, ont i hela kroppen seg, hungrig men ändå mätt
Fryser men ändå varm ooh
Har inte sovit bra ...
Men men måste till skolan...
Bara en lektion sedan ska jag hem och vila hela helgen!:)

Av Fabelis - 18 januari 2013 11:22

Hej hej
Börjar med att säga god morgon
Hoppas att ni mår bra :)
För att jag mår skit!
Trött, ont i hela kroppen seg, hungrig men ändå mätt
Fryser men ändå varm ooh
Har inte sovit bra ...
Men men måste till skolan...
Bara en lektion sedan ska jag hem och vila hela helgen!:)

Av Fabelis - 18 januari 2013 00:08

Äntligen hemma:)
Har verkligen gjort bra ifrån mej på jobbet idag, super nöjd!:)

Nu ska jag faktiskt sova för att jag är sjukt trött!

Imorgon ska jag upp någon gång mellan nio och tio...
Så vi höres då
Pussar

Av Fabelis - 17 januari 2013 20:20

Av Fabelis - 17 januari 2013 17:23


Hej hej är på jobbet just nu, tänkte visa er den andra body mist som jag hämtade igår ...
Pure Seduction Shimmer
Red plum and freesia -
röd plommon och fresia

Denna luktar nog ( om det än går att jämföra dessa underbara dofter )
Godast av de två :)

Ajja
Får räcka med rökandet, ska in och jobba
Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 17 januari 2013 12:34

Hej hej
Jag har varit hemma nu i två timmar...
Och ska iväg till jobb om en och halv timme...
Kommer nog vara jätte trött när jag kommer hem...
Men men så kan det vara ibland :)
Tur att jag bara har en lektion imorgon
12.50-14.30
Och så är det fredag imorgon ju :)
Så att jag kommer nog bara ta det lugnt med min twilight new moon bok i sängen eller kolla på tv :)
We'll see :)

Jag ska visa er vad som fanns i paketet jag hämtade...
Två Victoria's secret body mist
Den ena är Love Spell
Cherry blossom and peach - körsbärsblom och persika

Luktar så underbart :)

Den andra får ni se senare :)
Hihi
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards