Fabelis

Alla inlägg under januari 2013

Av Fabelis - 2 januari 2013 12:25

Så nu är jag klar och ska börja röra mej till min bror...
Ändrade planer hehe
Ska hem om honom sen åker vi till infoteket sedan till ett annat ställe:)

Små fina detaljer, klockan och örhängen var en av de fina sakerna som fanns under granen :p
Pussar

Av Fabelis - 2 januari 2013 10:53

God morgon Sötsaker


Jag har suttit på balkongen med hemtelefonen vid örat i x-antal timmar nu :P

Men nu är jag klar :)

Idag ska jag iväg till infoteket, kolla upp med skolan och med CSN :)

Sedan ska jag träffa min bror halv två på centralen....


Igår var en av de värsta nätterna någonsin!

Kunde inte somna, det var för varmt och sedan för kallt, krigade med täcket och med kuddarna ...

Men somnade till sist...

Vet inte riktigt vad klockan var men

jag lyckades till slut :P


Jag måste hoppa in i duschen nu sedan käka frukost...

Höres senare :)


P.S

Idag kommer Sex & Relationer kategorin att uppdateras Mellan 14-16 med 15 sexknep som gör skillnade Del 1 & Del 2


Pussar  

Av Fabelis - 2 januari 2013 01:54

Varför la jag mej inte när jag var så trött innan...???

Istället så kollade jag på tv... Ooh!!!

Nu ligger jag här som en åsna och kan inte somna!!!
Måste sova, ska upp vid haöv åtta...
Måste ringa till ett par ställen sedan ska jag till infoteket och oooh!!!

Vill sova!:(

Av Fabelis - 1 januari 2013 20:28

Tittar på the bounty hunter på trean som började för 20 minuter sedan ...
Ligger super skönt i sängen och mumsar på min ben and jerrys
Ni anar inte så glad jag är för att jag köpte två sist hehe
Pussar

Av Fabelis - 1 januari 2013 19:56

Är så himla trött...
Imorgon ska jag iväg till infoteket för att jag har blivit intagen til skolan :D
Men bara till engelska matte och spanska men inte svenska...
Måste kolla upp ifall jag kan byta spanskan med svenskan...
Det är ju viktigare...
Men men kanske lika bra ?
Tar svenska nästa termin ..?
Ajja vi får se :)

Jag ligger iallafall på soffan och kollar på tv...
Funderar på att ta den andra ben & jerrys ... Hade suttit sjukt bra nu :)
Kan någon hämta den till mej ?:p

Ajja
Höres senare eller imorgon :)
Pussar

Av Fabelis - 1 januari 2013 16:45

Jag bara måste sätt upp denna låten till er :P

Jag är HEELLLTTT FFAAASSTT!!!





Jag sitter just nu vid datorn och rockar loss till denna låten :P haha

som jag sa tidigare så står det ingenting på min lista idag, bara att sega :P


Av Fabelis - 1 januari 2013 11:33

God morgon
Hoppas att ni hade en bra kväll igår:)
Idag är det 1 januari vilket betyder att det är 3 dagar kvar till min födelsedag hihi :D

Idag ska jag bara sega hemma ...
Inget mer står på min lista :p

Av Fabelis - 1 januari 2013 00:00

 


Jag önskar er alla ett gott nytt år!

Hoppas att alla får en trevlig kväll!

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards