Fabelis

Alla inlägg under februari 2013

Av Fabelis - 5 februari 2013 05:20

God morgon
Sitter på balkongen med kaffe och är sjukt trött...
Gizmo kunde inte sova igår, han gick runt i hela lägenheten till typ halv två...
Ajja

Jag är iallafall vaken och klar för jobb...
Jag fattar verkligen inte detta vädret!
Igår och i förrgår var det riktigt vår-väder och idag är det snö på marken igen haha jag fattar inte...

Det var ett tag sedan vintern höll i så hära... Men jag är glad, för att vi kommer nog ha en sjukt varm sommar!!! :D

Men men nu ska jag njuta av mitt kaffe lite till sedan ska vi till bussen
Höres efter jobbet
Pussar

Av Fabelis - 4 februari 2013 23:18

Tja :D
Det gick bra på träningen :)
Kom hem för inte så längesedan , har iallafall duschat och la mej precis i sängen.

Dags att Nanna nu tycker ni inte det? :)
Imorgon ska jag upp 4.30
Ska jobba så att vi höres efter jobbet imorgon :)

Pussar

Av Fabelis - 4 februari 2013 16:00

I söndags städade jag typ HELA dagen :P


Slänge massa skit som jag inte behövde längre och så :)

Lite bilder på rummet :)


                Mamma   



   


Min Sex and the city hylla

 


Och så Twilight så klart :D :P


       


ja, jag är besatt av twilight :P haha

Av Fabelis - 4 februari 2013 15:00

Lite shopping


                   


och så fick vi med oss en borste till mamma med :P

Perfekt på jobb :)


 


Och så fick jag med mej lite t-shirtar till killen


 


Mumsiigt värre- Sallad :D


 


Och på kvällen kollade jag och mamma på film...

Game plan

 

och åt massa gott :)

   

Av Fabelis - 4 februari 2013 10:12

Hej hej

Sorry att jag inte har loggat in men jag har problem med att ladda upp bilden och så har jag varit med familjen hela helgen så ja,

Jag vet inte varför men jag kan inte ladda upp bilder via iphonen
Måste logga in via datorn och så sätta in alla bilder på dator men det orkar jag inte just nu
För att jag ska iväg till skolan och jag vill ta det lugnt lite innan:)

Planen för idag
12.50-14.30 lektion
17.30-19.45 lektion

Efter 20 ska jag iväg och träna
Så att jag får se när jag kommer in :)

Detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 2 februari 2013 10:52

God morgon !

Som ni ser så sitter jag på balkongen och dricker kaffe:)

Har redan duschat så att det är bara att smink och kläder kvar:p
Sedan ska jag iväg med mamma till stan:)

Lite shopping :)
Vi ska inte till emporia idag, helt ärligt så orkar jag inte med emporia, har typ tröttnat hehe

Men men detta var allt för nu
Pussar

Av Fabelis - 1 februari 2013 17:23

Inte ett skit :p

Av Fabelis - 1 februari 2013 15:55

Såå skönt det är att bara ligga i soffan och inte göra ett skit!
Känner att detta behövs just nu .

Var i skolan och fixade att jag har den ena lektioner som flex lektion,
Det betyder att jag inte behöver sitta i skolan utan pluggar hemma och träffar läraren en gång i veckan.
Skönt! Kan plugga i min egen takt och kommer inte vara tvungen att vänta på att alla andra ska hinna med:D
Happy pants on hehe

Som sagt så ligger jag på soffan och kollar på film med pappa...
Ska göra det resten av dagen, ska bara in om Willys med mamsen ikväll :)

Detta var allt från mej för nu

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards