Fabelis

Alla inlägg under mars 2013

Av Fabelis - 31 mars 2013 10:34

Jag önskar er alla en glad påsk!
Med alla era nära och kära bredvid er!



Jag har vaknat, och så sitter jag på balkongen med kaffe och cigarett...

Igår var jag och handla så att bilder på det jag fick med mej hem får ni senare:)
Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 30 mars 2013 09:20

De 100 första får en Chain Neck Bandage dresshttp://nelly.com/se/paskerbjudande-tjej-campaign-962/Hur bra är inte det?

Av Fabelis - 29 mars 2013 10:05

God morgon
Har ni sovit bra?

Vaknade för lite över en timme sedan,
Så skönt att sova ut lite....

Sedan i måndags har jag och mamma åkt antingen till stan, till emporia eller handlat mat
Direkt efter jobb...
Så att vi är helt slut....

Tänkte sätta upp nått av de jag har fått me mej hem
Sedan ska jag hoppa in och duscha för att vi ska åka och handla idag igen...

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 25 mars 2013 05:14

God morgon sötnosar
Hoppas att ni har sovit bra,
För att det har inte jag...:(

?kunde inte somna

?krig med kuddarna och täcket

?det var sjukt varmt fast jag hade fönstret öppet

Ajja, finns inget jag kan göra nu...
Får lägga mej tidigare idag:)

Jag sitter just nu och dricker kaffe på balkongen och försöker vakna till liv.
Fyy attans vilken lååång dag jag Hr framför mej...

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 24 mars 2013 22:25

God kväll sötnosar

Jag vet jag har varit dum...
Har inte uppdaterat som jag ska...

Imorgon ska jag jobba sedan direkt efter jobb ska jag iväg och fixa en sak...
Så att jag kommer in när jag väl är hemma...
Blir nog vid 19-20-tiden någongång...

Med denna bilden säger jag god natt

Av Fabelis - 24 mars 2013 22:24

God kväll sötnosar

Jag vet jag har varit dum...
Har inte uppdaterat som jag ska...

Imorgon ska jag jobba sedan direkt efter jobb ska jag iväg och fixa en sak...
Så att jag kommer in när jag väl är hemma...
Blir nog vid 19-20-tiden någongång...

Med denna bilden säger jag god natt

Av Fabelis - 23 mars 2013 12:17

Hej sötsaker
Jag är hemma nu:) kom för en stund sedan.

Så skönt att träna på lördag morgon :)

Jag ska hoppa in i duschen nu sedan äta frukost
Så vi höres senare
Pussar

Av Fabelis - 23 mars 2013 08:14

God morgon

Sol och snö... Så jäkla mysigt!

Vaknade för en stund sedan och dricker just nu mitt morgon kaffe...
Planen för morgon är attvåka iväg och träna :)

Egentligen så orkar jag inte, vill lägga mej i min sköna varma säng...
Men men

Höres senare
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards