Fabelis

Alla inlägg under mars 2013

Av Fabelis - 10 mars 2013 12:56

Sitter på mitt rum och kollar på Cougar town som går på kanal 5 nu :)


 


Dags för frukost eller vad tycker ni?

Musli med tranbär, hallon, blåbär och pumpafrön.
Med Vanilj och Hallon yoghurt

Mumsiigt värre! :)

 



Av Fabelis - 10 mars 2013 11:03

God morgon sötsaker :)

jag sitter på balkongen och dricker mitt kaffe,

vaknade för ca 2 timmar sedan men la bara i sängen och lekte ed gizmo.

Som ni vet så hatar jag söndagar, alltis lika seg!

ajja...

Här har ni lite biler på shoppingen igår


Lite smycken


     


Den nya mascaran som jag bara måste testa

 


Nya inneskor

ett måste nu när det är så hära konstigt väder,

Igår blåste det ju som fffaaaann och det var sjukt kallt och idag snöar det

jag förstår verkligen inte detta...

 


Fick även med mej en super söt plånbok

     


och så fick jag med mej kylskåpsmagneter som man kan skriva på :D såå söta!

Och självklart var mamma den första som skulle skriva på den ena,
Älskar dej ( på polska hehe )

 


och så hära såg jag ut igår

     


Detta var nog allt...

eller?

ajja,

Idag ska jag inte göra ett smack,

ska bara sega hela dagen...:)


Kanske kolla på Braking dawn part 2, såg inte i fredags

utan bara första delen.

Kände att det skulle vara för mycket om jag såg båda hehe

så jag läste lite istället sedan sov jag :P

ajja

detta var allt från mej för nu

Pussar


Av Fabelis - 9 mars 2013 12:12

Såå ja nu har jag sminkat mej och satt upp håret...
Ett måste när det blåser så mycket:p
Nu ska jag bara ta på mej sedan in till stan :)
Pussar

Av Fabelis - 9 mars 2013 09:48

Sitter på balkongen med mamma och dricker kaffe, vaknade för en timme sedan typ och jag har fortfarande inte vaknat till liv...

Idag ska jag in om stan, så jag ska börja göra mej i ordning snart :)
Höres senare

Av Fabelis - 8 mars 2013 21:14

Så hära spenderar jag min kväll :)

Av Fabelis - 8 mars 2013 14:53

Så skönt det är att vara kvinna :P hehe

Fick sluta tidigare för att det är internationella kvinnodagen idag...

Killarna fick stanna kvar :P hehe


När jag kom hem fick jag detta av pappa

 

och detta av min bror

 


Tack så mycket :)


och Grattis till er alla tjejer där ute!


Av Fabelis - 8 mars 2013 10:38

God morgon


Vaknade för ca 2 timmar sedan och sitter på balkongen och njuter av mitt kaffe....

katastrof väder idag med... blåser som fan, storm för fan   


Ajja jag ska till skolan, har en lektion... 12.50-14.30

men kommer sluta tidigare tror jag, han brukar alltid släppa oss tidigare på fredagar:)


men men,

igår skulle jag ju bara kolla på Last Resort sedan sova men det blev inte så haha

Gordon behind bars började... :P

     

Första gången jag kollade på den igår, sjukt bra :D haha


Vet inte om ni vet men jag ÄLSKAR kolla på Gordon han är KUUUNG :D haha

hoppas att det går bra för Bad Boys bakery!

 


Det hela går ut på att Gordan kommer till ett fängelse och han lär fångarna att laga mat, han har 6 månader på sig att få det hela att funka....

Han vill öppna ett bageri typ...

Fångarna ska laga allt så ska det levereras till caffer o.s.v


Min fråga till er är:

Skulle ni kunna äta något som en fånge har gjort ?


men men, nu ska jag börja göra mej i ordning sedan käka frukost :)

Höres senare

pussar



Av Fabelis - 7 mars 2013 21:42

God kväll :)
Jag ligger just nu i sängen och ska sova snart, sjukt trött...
Åkte inte till stan idag...
Sjukt kallt som jag sa tidigare idag hehe

Kollar på last resort som går på tv 3

Iallafall
Imorgon är det fredag...
Och jag har en lektion från 12.50 till 14.30
Sedan är det tvätt :) hehe

Ajja vi höres imorgon
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards