Fabelis

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Malmöfestivalen

Av Fabelis - 20 augusti 2011 17:43

sååå ja...nu har jag lite tid att skriva :)

igår var jag på malmöfestivalen med nasse... ussh inget för mej..

massa 14-15 åringar som var jätte fulla , skrek o spydde ner gatorna...

jag säger inte att jag var en ängel när jag var i den åldern....

men jag kunde uppföra mej i alla fall...

efter nån timme o efter allt gott vi åt så gick vi hem till honom o tittade på film sedan körde han mej hem o vi gick ut me björn....

sminkningen igår kväll :

    





idag väckte mamma mej för att jag lovade att jag skulle me henne o pappa o handla lite... fick också me mej lite saker :D     


body scrub o ansiktsmasker :) luuv :D

men men...

ansikts masken har man redan använt... :P

men en nu ska jag gå o börja göra tårtbotten till nasse...

han fyller 32 imorgon :D woohoo grattis gubben :D

o sedan vid nio ska nasse komma o vi ska gå på en promenad me björn :)

underbart att man kan ha bra kontakt efter att man har gjort slut :D


  hahaha var bara tvungen :P

de var allt för nu pussar




 
 
Ingen bild

Caroline

22 augusti 2011 20:19

Åhhh! När jag ser dina naglar så vill jag GENAST fixa till dom!!! >=(

Fabelis

23 augusti 2011 01:09

vad stoppar dej? hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fabelis - 21 september 2016 10:53

Ny vlogg uppe 😁 Vlogg vecka 👌🏼 vad tycker ni ?  ...

Av Fabelis - 8 september 2016 22:17

  Ni har väl inte missat min GIVEAWAY som jag har på min andra blogg ?    direkt länk -> http://nouw.com/fabelis/giveaway-september-26806260 ...

Av Fabelis - 15 juli 2016 23:56

Ni har väl inte missat att denna bloggen har stått still HUR LÄNGGE SOM HELLST? Jag har en annan blogg nu och så har jag en omröstning just nu Så in och kolla  http://nouw.com/fabelis ...

Av Fabelis - 26 september 2015 19:41

        tänkte bara tipsa om min tävling på min nya blogg LUSH PRODUKT LIGGER I POTTEN :D Vae med här :        http://mrsmadde.com/2015/09/26/espresso-houselushtavling/ ...

Av Fabelis - 25 mars 2015 20:32

VÄLKOMMEN OCH TÄVLA :D UTSER 3 VINNARE   http://mrsmadde.com/2015/03/25/beauty-box-tavling-3-vinnare/ ...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards