Fabelis

Alla inlägg under december 2012

Av Fabelis - 31 december 2012 20:28

då kör vi SKÅL!!!

 
Av Fabelis - 31 december 2012 14:51

Hej hej

Kom hem precis, var på systemet och handla inför ikväll...

Jag vet jag vet, god morgon :P

Sent ute men men :P

Allt är handlat och klart:P

 

Det var sjukt mycket folk på triangeln :P

 

Så att pappa körde mej till mobilja och där var det lättare att komma fram:p


Men men nu ska jag käka och sedan in och duscha :)


Jag längtar tills detta året är slut...

Det har verkligen inte varit mitt år.

Detta året har varit otroligt långt för mej...

Så att 2013 är mitt år!

Så är det bara...

Nyårs löften ska jag inte ta nu,

tar det senare :)


Men men hoppas att ni får en trevlig kväll

Pussar

 


Av Fabelis - 30 december 2012 14:05

Nu ska jag vara självisk och ta hand om mej själv lite hehe
Ansiktsmask :)

Sedan ska jag bara måla naglarna och så ta på mej och sminka mej sen går jag :)

Av Fabelis - 30 december 2012 12:09

Hej hej sötsaker
Idag är det den 30 december...
Och kan någon förklara för mej hur det kan vara 6 grader ute?

Jag förstår inte iallafall...

Idag ska jag iväg vid fyra, så att jag kommer in senare när jag väl är hemma, får se när det blir :)

Igår började jag sticka en halsduk till mej själv :)
Köpte garn och nya stickor haha
Vad heter det ?
Ajja ni fattar vad jag menar:p

Men men detta var allt från mej för nu
Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 29 december 2012 10:18

God morgon:)
Fick min ben and jerrys igår haha
Iallafall
Sitter på balkongen med mamma och planerar dagen:)

Jag vet att jag MÅSTE Göra ordning med mina naglar....
Vissa är långa vissa korta, nää detta måste fixad heh
Och så ska jag och mamma in om stan med pappa :)

Av Fabelis - 28 december 2012 16:33

Mumsiigt värre

Köpte två stycken haha
Var bara tvungen :p
Och så mini snickers och bounty

Av Fabelis - 28 december 2012 12:57

God morgon
Jag är på lite dåligt humör
Pga det som hände här inatt

Jag fattar inte att vissa människor är så dumma och håller på,
Köp en ny säng granne!
För att när du håller på med din fru så kan jag inte sova för att det låter så mycket!!!

Seriöst, dom höll på i typ två-tre timmar...
Och jag banka och banka på taket med min borste, haha hittade inget annat hhaha
Nää men asså det var sjukt jobbigt

Iallafall
Jag sitter på balkongen och dricker te,
Lite ont i halsen....
Men men

Idag ska jag och mamma tvätta och så ska jag in om emporia , Ica och handla lite gott :)
Sjukt sugen på ben and jerrys hehe

Av Fabelis - 28 december 2012 02:58

Jag vill sova för fan!!!!!!!

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards