Fabelis

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Lite fakta om män

Av Fabelis - 17 maj 2012 13:00


Män sover bättre tillsammans.
Det finns saker som gör att killar och tjejer aldrig bli helt perfekta för varandra.
Enligt en enkät utförd av ett läkemedelsföretag sover killar bättre,lugnare och djupare om de har någon bredvid sej i sängen.
Tjejer däremot sover lättare och sämre när de delar säng.
Så vad gör man?
Skaffar en rejäl bred säng så att ni båda kan sova ordentligt.


Han är inte lika hungrig
Drabbas du av akuta blodsockerfall och måste ha något att äta just NU?
Medan din kille kan gå hela dagen utan att äta,och ändå fungera som en människa?
Det beror på att män har mycket lättare att stänga av hungerkänslor,enligt en undersökning gjord av National academy of science.
Det är också förklaringen till varför män inte vill ha dessert eller något sött lika ofta efter maten.
När män har ätit middag tycker deras hjärna att de helt enkelt är mätta och inte behöver mer.
Synd på alla foda efterrätter....
Männen missar alla  godsaker :P


27 Vid den åldern slutar män att berätta om sitt sexliv för sina kompisar.


Rör och förför
Vill du att snyggingen vid baren ska be om ditt nummer?
Prova att fästa blicken i hans ögon och lägg din hand lätt på hans underarm i några sekunder.
Det gör en man mer benägen att vilja träffa dej, menar en ny studie.


Tummen ner för en mammas Boy?
Nej då, inte nödvändigt.
Att han dyrkar sin mamma är ingen stor grej.
Iallafall så länge han visar att du e kvinna nummer ett i hans liv,
till exempel genom att vänga sej till dej först och inte henne när något stort har hänt.
Att en man tydligen visar att han älskar sin mamma är däremot ett bra tecken...
Då vet han hur han ska älska och respektera dej också ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fabelis - 21 september 2016 10:53

Ny vlogg uppe 😁 Vlogg vecka 👌🏼 vad tycker ni ?  ...

Av Fabelis - 8 september 2016 22:17

  Ni har väl inte missat min GIVEAWAY som jag har på min andra blogg ?    direkt länk -> http://nouw.com/fabelis/giveaway-september-26806260 ...

Av Fabelis - 15 juli 2016 23:56

Ni har väl inte missat att denna bloggen har stått still HUR LÄNGGE SOM HELLST? Jag har en annan blogg nu och så har jag en omröstning just nu Så in och kolla  http://nouw.com/fabelis ...

Av Fabelis - 26 september 2015 19:41

        tänkte bara tipsa om min tävling på min nya blogg LUSH PRODUKT LIGGER I POTTEN :D Vae med här :        http://mrsmadde.com/2015/09/26/espresso-houselushtavling/ ...

Av Fabelis - 25 mars 2015 20:32

VÄLKOMMEN OCH TÄVLA :D UTSER 3 VINNARE   http://mrsmadde.com/2015/03/25/beauty-box-tavling-3-vinnare/ ...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards