Fabelis

Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Sommarens Bästa Skönhets Tips Ansikte

Av Fabelis - 6 juli 2012 10:45

1. Ta bort solfläckarna
Ett lätt serum som förebygger utvecklingen av pigmentfläckar orsakade av solen samt löser upp redan existerande pigmentfläckar och akneärr.
 Clinique Even better clinical dark spot corrector ca. 500 kr


2. Vårda läpparna
Äntligen har det omåttligt populära märket Burt's bees kommit till Sverige.
Deras klassiska läppcerat doftar milt av honung och är laddat med kokos- och solrosoljor för att ge mjuka läppar.
Bivax hjälper till att bevara fukten medan pepparmintsoljan skapar en uppfriskande känsla på läpparna. 
kan beställas från iloveburt.se för ca 40 kr


3. Vattenfast mascara
Mångas solklara favorit, när det kommer till vattenfast, är

Max factor Masterpice waterproof volume & defenition mascara ca 160 kr


4. Vårda din pussmun
Härligt hallonröda läppar får du med Make up stores glossiga och vårdande läppglans.
Lätt att applicera och binder och bibehåller fukt så att läpparna blir pussvänliga hela dagen.
Make up stores Gloss lip i färgen '' Indi '' ca 150 kr


5. Avokado-Boost
Avokado är bra för torr,röd och solirriterad hy.
Gör din egen ansiktsmask sähär:
Mosa en avokado med ½ dl vatten och låt verka i 20 minuter.
Avokadon gör att din solbränna håller längre.
Dessutom verkar den skyddande.


5. Solfräsch med bronspuder
Isadora Bronzind powder ca 120 kr, ger en naturlig och fräsch solbränd känsla.
För den rätta looken grundar du med en vanlig puder och applicerar sen solpudret med en borste.
Dra borsten i T-Zonen ( Över pannan och näsan ) och lite på hakan.


       

 
 
Bina.

Bina.

6 juli 2012 14:07

Ansiktsmasken av avokado måste jag testa!
Dina tips är roliga att läsa ska du veta! :)

http://www.biniss.bloggplatsen.se

Fabelis

6 juli 2012 14:52

Hej Bina
Det är kul att höra att du tycker de :)
Följ gärna min blogg på bloggloving:)
pussar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fabelis - 21 september 2016 10:53

Ny vlogg uppe 😁 Vlogg vecka 👌🏼 vad tycker ni ?  ...

Av Fabelis - 8 september 2016 22:17

  Ni har väl inte missat min GIVEAWAY som jag har på min andra blogg ?    direkt länk -> http://nouw.com/fabelis/giveaway-september-26806260 ...

Av Fabelis - 15 juli 2016 23:56

Ni har väl inte missat att denna bloggen har stått still HUR LÄNGGE SOM HELLST? Jag har en annan blogg nu och så har jag en omröstning just nu Så in och kolla  http://nouw.com/fabelis ...

Av Fabelis - 26 september 2015 19:41

        tänkte bara tipsa om min tävling på min nya blogg LUSH PRODUKT LIGGER I POTTEN :D Vae med här :        http://mrsmadde.com/2015/09/26/espresso-houselushtavling/ ...

Av Fabelis - 25 mars 2015 20:32

VÄLKOMMEN OCH TÄVLA :D UTSER 3 VINNARE   http://mrsmadde.com/2015/03/25/beauty-box-tavling-3-vinnare/ ...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards