Fabelis

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Vad säger dina sexfantasier om dej? DEL 2

Av Fabelis - 13 juli 2012 16:45

SEX MED EN FRÄMLING
Känslan av att kunna släppa loss totalt och ägna sig åt vilken
sexuell akt som helst med en total främling lockar många.
Särskilt de som lever kontrollerade liv med mycket ansvar och många plikter.


DET SÄGER FANTASIN OM DEJ:
-Du kan ha tappat lusten till din partner,
önskar att han inte vore så vanlig och skulle föredra ett hetare sexliv.
Eller så handlar det om att du försöker undvika att öppna dej i den nära relationen
som du befinner dej i.


FÅ UTLOPP FÖR DEN
-Ta till rollspel.
Att själv flirta oskyldigt med en främling på Facebook kan också stilla
en del av dina behov.
Köp en outfit som är långt ifrån er egen klädstil, och kanske till och med en peruk åp det.
Söta blondinen kan snabbt bli en syndig gothtjej och sportkillen en kostymklädd affärsman.



HA SEX PÅ EN EXOTISK PLATS
En öde strand, ett vackert slott eller en öppen äng-
platserna är temat i många av våra fantasier.
Kanske är det också risken att vli påkommen som triggar dej?


DET SÄGER FANTASIN OM DEJ:
- Du kan ha svårt för att vara spontan och låta känslorna flöda fritt,
och behöver därför spänningskänslan i kroppen som hjälper till att dra upp lusten.


FÅ UTLOPP FÖR DEN
-Miljöombyten i sig kan göra oss upphetsade.
Den här fantasin tycker jag gott att du kan förverkliga.
Åk iväg på en romantisk weekend ihop!
Har du inte råd?
Utnyttja hemmet!
gör vardagsrummet till en romantisk svit med hundratals tända ljus,
ha sex på köksbordet eller kanske i fönstret ( med risk för att grannarna ser er...)


ATT VARA SEXIG OCH OEMOTSTÅNDLIG
Pamela Anderson, Victoria Silvstedt och Carolina Gynning är tre sexikoner som
många kvinnor vill likna.
I fantasin klär du ut dej till just din favorit och förför utan skrupler.


DET SÄGER TANTASIN OM DEJ:
-Den här typen av fantasier talar för att du är trygg i närheten med din partner och
inte störs av osäkerhet eller prestationskrav.
Du längtar efter att han inte bara ska se dej som den romantiska flickvännen utan även upptäcka ditt sexiga JAG.


FÅ UTLOPP FÖR DEN
Köp ett nytt,hett underklädesset.
Det stärker ditt redan starka självförtroende.
-Gå in i din kropps upplevelse av lust och passion.
När du slappnar av till 100 procent kan du få uppleva den där sexiga känslan du längrae efter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fabelis - 21 september 2016 10:53

Ny vlogg uppe 😁 Vlogg vecka 👌🏼 vad tycker ni ?  ...

Av Fabelis - 8 september 2016 22:17

  Ni har väl inte missat min GIVEAWAY som jag har på min andra blogg ?    direkt länk -> http://nouw.com/fabelis/giveaway-september-26806260 ...

Av Fabelis - 15 juli 2016 23:56

Ni har väl inte missat att denna bloggen har stått still HUR LÄNGGE SOM HELLST? Jag har en annan blogg nu och så har jag en omröstning just nu Så in och kolla  http://nouw.com/fabelis ...

Av Fabelis - 26 september 2015 19:41

        tänkte bara tipsa om min tävling på min nya blogg LUSH PRODUKT LIGGER I POTTEN :D Vae med här :        http://mrsmadde.com/2015/09/26/espresso-houselushtavling/ ...

Av Fabelis - 25 mars 2015 20:32

VÄLKOMMEN OCH TÄVLA :D UTSER 3 VINNARE   http://mrsmadde.com/2015/03/25/beauty-box-tavling-3-vinnare/ ...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards