Fabelis

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Din bästa höst EVER! Del 2

Av Fabelis - 25 september 2012 15:15


 



  •   Planera in spontanitet

    På sommaren när spontanitet är en del av vardagen är det lätt att bli nykär i din partner men ge inte upp de plötsliga infallen bara för att ni måste pussla ihop vardagen också.
    Boka in en helg då och då för att göra något tillsammans men bestäm inte vad förrän dagen är kommen.
    Det blir perfekt tillfälle för galna upptåg och nya upptäckter.


  • Bli en manmagnet
    Singel och redo för mingel?
    Var i miljöer där du mår bra, oavsätt om det är på det svettiga dansgolvet
    röjande till den senaste Rihanna-hiten eller på långa hundpromenader i skogen.
    Helt enkelt för att det är så mycket lättare att dra till sig folk som är nyfikna
    på dig när du är avslappnad och glad

  • Våga vara modig
    I jakten på en dejt/pojkvän/lover finns det en aspekt som ibland skrämmer sjukt mycket.
    Att ta första steget.
    Utmana dig själv i höst!
    När du hänger med/ser någon du gillar,
    fundera över om du skulle kunna ta ett nej utan att bli helt knäckt?
    Högst troligt kan du det, även om stoltheten skulle få sig en törn,
    så visa framfötterna och kasta dig ut i det okända och visa ditt intresse.
    Det i sig är ju sjukt attraktivt tycker killar,
    så ett nej kanske säkert inte ens blir aktuellt...

  • Skriv en att göra-lista
    Du vet det där fenomenet som gör att du aldrig vet vad du ska köpa på typ Adlibris när
    du äntligen kommer för dig att beställa, trots att du tidigare har gjort mentala anteckningar
    på böcker att skaffe ?
    Likadant kan det bli när du och killen äntligen ska ha en '' date-night ''.
    Alla de där '' vi borde testa den där restaurangen ''-stunderna är som bortblåste.
    Tips:
    Gör en lista på saker ni vill göra tillsammans och trolla sedan fram den när
    inspirationen tryter.

  • Fördjupa förhållandet      
    Att komma varandra närmare rent emotionellt behöver inte
    alltid ske genom att prata om saker.
    Testa att alltid ha en handduk och massageolja vid sängen,
    så att det blir lätt att på olika sätt ge varandra närhet och njutning.
    Och nej, nu menar jag inte bara sexuellt ( även om det också är trevligt... ).
    han kan till exempel ge dig massage för att få dig att slappna av efter en stressig dag.
    Det är både intimt och kärleksfullt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fabelis - 21 september 2016 10:53

Ny vlogg uppe 😁 Vlogg vecka 👌🏼 vad tycker ni ?  ...

Av Fabelis - 8 september 2016 22:17

  Ni har väl inte missat min GIVEAWAY som jag har på min andra blogg ?    direkt länk -> http://nouw.com/fabelis/giveaway-september-26806260 ...

Av Fabelis - 15 juli 2016 23:56

Ni har väl inte missat att denna bloggen har stått still HUR LÄNGGE SOM HELLST? Jag har en annan blogg nu och så har jag en omröstning just nu Så in och kolla  http://nouw.com/fabelis ...

Av Fabelis - 26 september 2015 19:41

        tänkte bara tipsa om min tävling på min nya blogg LUSH PRODUKT LIGGER I POTTEN :D Vae med här :        http://mrsmadde.com/2015/09/26/espresso-houselushtavling/ ...

Av Fabelis - 25 mars 2015 20:32

VÄLKOMMEN OCH TÄVLA :D UTSER 3 VINNARE   http://mrsmadde.com/2015/03/25/beauty-box-tavling-3-vinnare/ ...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards