Fabelis

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

Varför jag bloggar...?

Av Fabelis - 8 oktober 2012 10:21

God morgon sötsaker!


Vaknade för ca en halvtimme sedan...

och nu dricker jag kaffe...


Jag kollade min mail och fick en fråga från en tjej som heter Josephin....


Varför bloggar du?

Vill du att din blogg ska bli lika stor som Kissies,blondinbellas & dom andra stor bloggerskorna?


Jag skrev tillbaka och nu tänkte jag att jag ska skriva här mer:)


Nej, jag vill inte att min blogg ska bli lika stor...

Verkligen inte, jag förstår inte hur dom orkar med det... ?

Asså, dom har inget privatliv känns det som,

hela tiden någon som tar bilder på dom,

står om dom i tidningen och så...

Det skulle jag verkligen inte orkat med...


Och så bråkar alla stora bloggerskor/bloggare med varandra...

OCH JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR!?!


Hela tiden någonting, är det bara för att dom ska '' synas '' ?

asså nä, jag förstår inte, tycker bara att dom är barnsliga som håller på så.


Och varför tänker dom inte på att det finns massa små tjejer/killar som läser deras bloggar?

Vissa ser dom som förebilder.

Men istället för att vara ett BRA exempel så håller dom på som små barn....


Och varför jag bloggar?

Jo, för att jag tycker om det,

har haft flera bloggar innan denna men jag har inte tyckt om det lika mycket som nu :)

Därför har denna bloggen bara varit i¨gång i ett år :P


Första bloggen jag hade var år 2007 :P

och jag ångrar mej faktiskt att jag slutade skriva och jag ångrar mej verkligen att jag inte

stannade vid den första.

Utan bytade typ 1 gång i månaden :P

Men men, nu bloggar jag här och jag är super nöjd.

_______________________________________________


Jag sitter som sagt på balkongen och dricker kaffe...

jag ska strax iväg på en promenad/jogging runda

så vi höres senare

Pussar

 
 
Tina

Tina

8 oktober 2012 13:07

Haha, gillar din presentation :-)
Ha det fint.
// Tina

http://whosthatgirl.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fabelis - 21 september 2016 10:53

Ny vlogg uppe 😁 Vlogg vecka 👌🏼 vad tycker ni ?  ...

Av Fabelis - 8 september 2016 22:17

  Ni har väl inte missat min GIVEAWAY som jag har på min andra blogg ?    direkt länk -> http://nouw.com/fabelis/giveaway-september-26806260 ...

Av Fabelis - 15 juli 2016 23:56

Ni har väl inte missat att denna bloggen har stått still HUR LÄNGGE SOM HELLST? Jag har en annan blogg nu och så har jag en omröstning just nu Så in och kolla  http://nouw.com/fabelis ...

Av Fabelis - 26 september 2015 19:41

        tänkte bara tipsa om min tävling på min nya blogg LUSH PRODUKT LIGGER I POTTEN :D Vae med här :        http://mrsmadde.com/2015/09/26/espresso-houselushtavling/ ...

Av Fabelis - 25 mars 2015 20:32

VÄLKOMMEN OCH TÄVLA :D UTSER 3 VINNARE   http://mrsmadde.com/2015/03/25/beauty-box-tavling-3-vinnare/ ...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards