Fabelis

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Bild bomb, Hela helgen

Av Fabelis - 28 januari 2013 09:57

Hej hej sötsaker....

Sorry att jag inte har loggat in hela helgen, men jag har inte haft tid...
Och när jag väl hade tid så hade jag inte ork :P
Men här är lite vad som har hänt...

Fredag :
Tvättade med mamma efter skolan, sedan vid åtta åkte vi och handla bla pressenter till min bror....( Han fyllde år den 24 men vi firade honom på lördagen )
Sedan släppte pappa av mej vid min bror och jag han och Ania gick till stan...
Käkade och åt glass på centralen :P


     


Lördag :
Vaknade ganska sjuk, och orkade inte göra ett smack.
Men gick upp drack lite kaffe sedan åkte vi och handla ( jag, mamma & pappa )
Kom hem och så åkte jag till Emporia med min bror
Sedan snabbt hem om typ 20 minuter sedan iväg till honom...

Köpte en teddypläd och så lite annat, kommer fler bilder senare


                                                  
         

           

 


Söndag :
Familjemiddag :)
Muumsiigt värre
Och så firade vi Gizmo ! :D
Han fyllde 1 år igår :D
Han fick massa gott och så även en leksak :P
Misia fick också lite gott :D

 

                     


Och så har vi kommit till idag... måndag 28 Januari
Jag mår SKIIIIITTTT!!!
Jag är värkligen förkyld och orkar inte göra någonting men måste iväg till skolan...
Sedan köpa nytt busskort för att mitt går ut den 5:e
Och in om Ica... Och träffa mamma...
Sedan är det spanska 17.30 till 19.30
Sedan ska jag hem :D Och vila lite

Imorgon har jag bara en lektion på morgonen till halv tio sedan kommer pappa och hämtar mej för att jag ska iväg och jobba....
10.30 - tills jag blir klar... :)

Men men detta var allt från mej för nu
Pussar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fabelis - 21 september 2016 10:53

Ny vlogg uppe 😁 Vlogg vecka 👌🏼 vad tycker ni ?  ...

Av Fabelis - 8 september 2016 22:17

  Ni har väl inte missat min GIVEAWAY som jag har på min andra blogg ?    direkt länk -> http://nouw.com/fabelis/giveaway-september-26806260 ...

Av Fabelis - 15 juli 2016 23:56

Ni har väl inte missat att denna bloggen har stått still HUR LÄNGGE SOM HELLST? Jag har en annan blogg nu och så har jag en omröstning just nu Så in och kolla  http://nouw.com/fabelis ...

Av Fabelis - 26 september 2015 19:41

        tänkte bara tipsa om min tävling på min nya blogg LUSH PRODUKT LIGGER I POTTEN :D Vae med här :        http://mrsmadde.com/2015/09/26/espresso-houselushtavling/ ...

Av Fabelis - 25 mars 2015 20:32

VÄLKOMMEN OCH TÄVLA :D UTSER 3 VINNARE   http://mrsmadde.com/2015/03/25/beauty-box-tavling-3-vinnare/ ...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards