Fabelis

Alla inlägg under februari 2012

Av Fabelis - 7 februari 2012 06:23

känner mej över sexig i mina nya skor hehe

 
Av Fabelis - 7 februari 2012 05:24

God morgon:) trött som en apa idag! Sov inte förrän vid halv två :/ Det blev en topp o en klänning  från bubbleroom.se :D Ska bara dricka upp resten av kaffet o röka klart cigaretten sedan ska vi ner till bussen... Fffaaaannn vvva de e kallt! 

 
Av Fabelis - 7 februari 2012 00:20

the truth always comes out ;) just a shame you could't stand up for what you've said and done ... Now it's too late...goodbye

 
Av Fabelis - 6 februari 2012 21:52

'd

 
Av Fabelis - 6 februari 2012 21:23

såå nu e jag hemma :)

topparna e klippta :)

o så har jag solat... så jäkla skönt nu när de e så kallt ute :) hehe

idag har det varit en rolig dag på jobbet.... varför rolig? jo för att allt gick åt helvete idag haha :P

maskinen ville inte funka som den skulle o.s.v :P hehe

pappa hämtade oss från jobb idag o vi åkte o tog ut mitt paket....

     sköna inneskor :D o lopard mönstrade sovkläder( ''shorts'' långa byxor o linne ) o även en sko hylla för alla mina klackar :) men de får ni bild på imorr när jag har skorna på den:D hihi

super glad över paketet :) men misia blev nog gladast!   

hehe sötnosen :D

just nu kollar jag på 2½män... när det slutar e de nanna som gäller för mej....

eller kanske lite shopping online :$ hihi känner för en ny klänning :D

men men de var allt för idag pussar


DON'T SPEND TIME BEATING ON A WALL, HOPING TO TRANSFORM IT INTO A DOOR

Av Fabelis - 6 februari 2012 17:20

hej sötnosar:)

tänkte komma in lite snabbt o säga hej :)

ska iväg till frisören nu sedan sola :)

kom hem me paket idag :D ni får se senare hihi

pussar

Av Fabelis - 5 februari 2012 21:14

jahhha... då e helgen ÖVER...


min helg har varit UNDERBAR!

helt ärligt har jag ingen lust att skriva just nu... ska hoppa in i duschen o sedan bädda ner meji MIN säng :)

sedan e de nanna ... jubb imorr :) hihi

pussar

Av Fabelis - 4 februari 2012 13:29

du sover borta o det bästa som finns....

du blir väckt på lördagsmorgonen ( efter en veckas hårt jobb ) av:

jag ska iväg nu, men ligg du kvar kaffe o frukost e klart i käket,nyklarna e där med om du vill ut en runda eller nått.

( du får en puss på munen ) -'' du e underbar ''


LUV IT!


min vecka har varit helt ok, lite jobbigt på jobbet men annars bra....

idag ska jag nog bara ta de lugtn, äta massa gott o mysa här hos drömprinsen :)

ska inte sova här idag tror jag... får se :P

i alla fall...

jag tänkte bara komma in o säga hej :)

kommer in senare eller imorr... reklamen e slut, dags för lite O.C

pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards