Fabelis

Alla inlägg under september 2011

Av Fabelis - 19 september 2011 23:20

min ilska har hållt i nu i tre dagar tror jag... och den vill inte bort...

vissa saker kan man ALDRIG förlåta eller glömma!


jag e nog mer arg på mej sj för att jag låter en sån typ komma åt mej på detta sätt! ooohhh!


det känns som att vi är två HELT olika personer....

bara synd att jag inte insåg det tidigre...


just nu vill jag bara ta på mej mina kläder, ta plånboken,mitt pass o åka iväg härifrån....låååååååånnngggttttt hääääääääriifråååånn!!!


Av Fabelis - 19 september 2011 12:49

som jag sa igår.... bilder på sötnosarna :)

          

     

N var helt fast vid lejon kungen hehe sedan ritade vi med :P

och L var ganska trött hehe

sötnosarna :D hehe


jag har fått en megastor förkylningsblåsa på övre läppen

och jag vägrar att gå ut... :(

ser ut som att jag har botox eller nått... inte kul...

förkylningen vill inte bort.... ooohh jobbigt men men

idag hade jag tänkte att jag ska sitta hemma med hehe

men kanske åka en runda till anii.. får se....

vi har lite business att prata om hehe


ett ''nytt'' projekt som jag inte kan tala om för er än....


''projektet'' med min bror har börjat rulla.....

men kan inte säga förrän det blir aktuellt hehe :P

men men nu ska jag sitta här på balkongen med mitt kaffe o sedan in i sängen o titta på nån film :)

pussar

 

Av Fabelis - 19 september 2011 00:44

sjuk sjuk sjuk

varit hemma hela dagen o bara legat i sängen... oohh

så jäääääklla sjuk man kan vara :(

jag ÄTER tabletter som godis och det blir inte bättre :(



igår hade mamma o pappa gäster över o de festade till 4 på morgonen o jag tog hand om deras barn hehe :P

två flickor den ena var 1 år och den andra 2-3 minns ej...

orkar inte sätta in bild på dom två sötnosarna nu för att jag ska fortsätta sova,

men imorr gör jag :)

som sagt,ska sova nu

pussar

 

Av Fabelis - 17 september 2011 17:20

sååå ja nu e jag hemma :)

en rolig och känslosam runda i stan....

mamma o jag har haft ett känsligt samtals ....

skönt att kunna prata med sin mamma utan att hon ska vara negativ,dömande o.s.v

älskar dej mamma!


fick me mej lite saker från stan...

            brunkräm,rakhyvlar, nivea kräm ( älskar nivea kräm till natten,super bra,super fettig :P :D ) två läppstift , två mascaror, hårspray. :)


köpte även hem lite gottis snacks för mina hemma kvällar :D e jätte sjuk o ska inte röra mej hemifrån tills jag blir frisk :)


  

glömde nästan bort mitt älskade skal till iphonen :P hehe luuv it!

 

två limpor cigaretter:P hehe

 

förutom att jag e förkyld så mår jag helt ok...

ilskan e fortfarande på topp... kommer nog ta ett tag innan jag kommer lugna ner mej...

idag ska jag bara vara hemma,som sagt, e förkyld ...

har ingen lust att gå ut i detta vädret...

bli sjukare... neeeeejjjjj taccckk :)

kommer jag på nått att skriva senare så gör jag det...

om inte så synes vi imorr :)

pussar

 

Av Fabelis - 17 september 2011 12:13

Sitter just nu i bilen med mamma pappa och brors fru :) pappa kör oss till stan. Nerverna har lugnat sej lite nu, inte helt men förhoppningsvis släpper det idag.... Men men skriver senare pussar

 
Av Fabelis - 16 september 2011 21:31

har varit o sprungit i parken idag :) sköööönnt

rensat huvudet, lugnat nerverna lite i alla fall...


varför e det så att det alltid finns en människa i ens liv som lyckas komma under ens skin!

asså... oohhh blir så jäkla arg när han lyckas få mej på dåligt humör! OHH! HATE YOU!

vet inte vad jag ska skriva... e forfarande uppe i varv....

kan inte lugna mej för att få ner mina tankar....

  

Av Fabelis - 16 september 2011 14:47

ar varit hemma nu i två timmar....

mötet gick jätte bra... men nu har jag mycket att tänkta på, mycket att göra... oohh... men men vill man lyckas med det man vill så måste man göra det själv :D


köpte med mej ett par skor med efter mötet hehe :) mina älskade ballerina skor gick sönder idg faktiskt så var tvungen att köpa nya hehe

  

235;- ( tror jag :P ) på din sko

 på väg hem på bussen ringde jag till mamma o hon o pappa var på väg hem så dom hämtade upp mej på dalaplan :) hehe

men men ...

sitter på balkongen med mamma o pratar...

springer upp o ner hela tiden,tvättar....


nasse ska komma nu o hämta björn...

jag vill ju inte träffa honom... så mamma får gå ner o lämna honom... hehe

han ringde precis o bad om att få björn en vecka såå... de e ju hand hund med...

men men... nu ska jag njuta av tystnaden med mamma o sedan in i duschen o iväg pussar


 

Av Fabelis - 16 september 2011 09:32

god morgon....

nästan helt klar för att ge mej av....

ska iväg om en halv timme....

känns pirrgit i magen :D

äntligen börjar mitt '' projekt '' rulla :D wwoohooo

bjuder på ett morgon foto :)


 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards