Fabelis

Alla inlägg under maj 2012

Av Fabelis - 9 maj 2012 00:24

kom precis hem, ska bädda ner mej i min sköna säng me min bok sedan Nanna, prinsen gjorde efterrätt idag ... MUMMSSSiiiGT VÄRRE! Hallon paj :D den var super god, tur att jag hann ta en bild innan den skulle in i ugnen hehe iallafall hehe höres imorr pussar 

 
Av Fabelis - 8 maj 2012 18:57

dags för middag 

 
Av Fabelis - 8 maj 2012 13:54

liten paus i läsningen, Kort promenad me gizmo :) 

 
Av Fabelis - 8 maj 2012 13:06

läser o dricker kaffe... Jag rekommenderar denna boken! Verkligen! 

 
Av Fabelis - 8 maj 2012 12:13

hej sötnosar :)


oohh skönt äntligen fick jag sova ut lite hehe

vaknade för 1½ timme sedan :P

en snabb uppdatering av förra veckan :

jobbat,  o på valborg gjorde jag inget spec, kännde inte för attt fira ....

helgen var super mysig me härliga människor o me sköna promenader me gizmo hehe

__________________________________


i går var det en skojig dag, förutom att jag blev väckt av mamma 6 på morgonen... upp me dej, du måste hoppa in ... en kille var sjuk så ... ajja dagen gick ändå ganska fort så det var inte så farligt :P

o på kvällen var jag på bio me prinsen...

filmen var suuuuuuper rolig! ni borde verkligen se den haha.... skrattade så mycket att jag började gråta :P hahah

efter filmen kom prinsen me hem till mej... han ville kela me gizmo lite hehe sötsaker båda två :D hehe


han gick hem vid halv 2 o jag började läsa en av de två böckerna jag köpte me mej hem i söndags från ica maxi....

''14 år till salu"" den e jätte spännande...

ska faktiskt ta o läsa lite nu med.... har inga planer för idag...

tänkte åka till köpenhamn men vädret e inte så bra så skippar de idag tror jag :)

men men det var allt från mej för nu

pussar


Av Fabelis - 8 maj 2012 12:13

hej sötnosar :)


oohh skönt äntligen fick jag sova ut lite hehe

vaknade för 1½ timme sedan :P

en snabb uppdatering av förra veckan :

jobbat,  o på valborg gjorde jag inget spec, kännde inte för attt fira ....

helgen var super mysig me härliga människor o me sköna promenader me gizmo hehe

__________________________________


i går var det en skojig dag, förutom att jag blev väckt av mamma 6 på morgonen... upp me dej, du måste hoppa in ... en kille var sjuk så ... ajja dagen gick ändå ganska fort så det var inte så farligt :P

o på kvällen var jag på bio me prinsen...

filmen var suuuuuuper rolig! ni borde verkligen se den haha.... skrattade så mycket att jag började gråta :P hahah

efter filmen kom prinsen me hem till mej... han ville kela me gizmo lite hehe sötsaker båda två :D hehe


han gick hem vid halv 2 o jag började läsa en av de två böckerna jag köpte me mej hem i söndags från ica maxi....

''14 år till salu"" den e jätte spännande...

ska faktiskt ta o läsa lite nu med.... har inga planer för idag...

tänkte åka till köpenhamn men vädret e inte så bra så skippar de idag tror jag :)

men men det var allt från mej för nu

pussar


Av Fabelis - 7 maj 2012 20:33

perfekt måndagskväll :) 

 
Av Fabelis - 7 maj 2012 19:24

schema för kvällen  Me prinsen :) 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards