Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

Av Fabelis - 13 juni 2012 10:18

ute me tjockisen nu :) såå glad han blev när jag kom hem hehe min bebis 

 
Av Fabelis - 13 juni 2012 09:22

god morgon,

 sitter i köket o dricker kaffe just nu, försöker vakna till liv...

jag måste ner till bussen strax för att jag måste hem till mamma....

gizmo o misia e ju själva :P hehe

mamma ringde precis o sa att misia hade flipp på morgonen, hon sprang runt i hela lägenheten :P haha


iallafall

idag ska jag åka me killen o köpa en sak... kommer bild sen

o så ska jag kanske sola me mamma... ( om hon orkar efter jobb :P )

o när killen e på jobb så ska jag till mamma.... ( som vanligt :P )

men men de var allt för nu,

måste snabba mej hem :)

pussar


Av Fabelis - 12 juni 2012 19:26

idag ska gizmo stanna hos mamma:) hon saknade honom i går hehe ska snart röra mej hem... Kommer in imorr pussar 

 
Av Fabelis - 12 juni 2012 10:18

god morgon, sitter på bussen på väg hem till mamma. Pappa ringde till mej från Polen o bad mej kolla upp ett nummer...  

 
Av Fabelis - 11 juni 2012 20:30

god kväll :)

det blev inget solande idag... men de var inte för att mamma inte orkade utan för att jag har jätte ont i magen...

men de e så det e för oss tjejer ibland.... men ändå så tror killar att dom har det värre :P


iallafall

istället för det så gick jag o prinsen till banken 

( o mamma var me gizmo utanför  ) för att bankautomaten tog hans kort för några dagar sedan o han har inte beställt ett nytt....

o hans dosa klydda så, han fixade den  så att jag kunde föra över pengar till mitt konto ....

hans kort kommer någon gång nästa vecka ....


sååå idag har jag bara försökt ta det lugnt... har varit hemma hos mamma medans prinsen var på jobbet.... snackat massa skit ( som vanligt :P ) o vi gick även in på ett känsligt ämne.... om en viss person...

som stod mej jätte nära...

( ja det e dej jag menar, vet att du läser... miss u... men de e så det bli ibland här i livet )

tänker inte gå in på det nu...

vill inte bli deppig igen....


nu ska jag mysa ner mej i soffan me gizmo o prinsen

 pussar




Av Fabelis - 11 juni 2012 16:26

efterrätterna o rosorna från igår :) 

 
Av Fabelis - 11 juni 2012 15:45

1. Hångla.

Glöm inte bort att kyssa varandra! Kyssar triggar igång både dig och din partner – och leder till hetare sex.


2. Värdesätt förspelet.

De flesta kvinnorna behöver 20 minuters förspel för att "komma igång" och bli redo för samlaget.

3. Skicka sexiga sms.  
Att skicka snuskiga sms till varandra är en utmärkt och kittlande sätt att få igång spänningen


4. Spendera tid utan varandra.

Får man en paus från sin partner då och då bevaras nyförälskelsen längre, och ni får längta efter varandra.

5. Höj temperaturen.

 För att du ska kunna slappna av och njuta maximalt är det viktigt att du inte fryser. Höj värmen några snäpp!

6. Massera mera.

 Låt en vanlig helkroppsmassage gå över till en hetare nivå…


7. Prova sex i badkaret.

Tappa upp ett hett bad, tänd ljus och häll i ett härligt doftande skumbad. Att ha sex i vatten ger en känsla av tynglöshet.


8. Höj romantiken.

Ät en lång måltid med tända ljus och romantisk musik, krydda gärna med triggande kryddor.

9. Ta det du vill ha.

Våga berätta för din partner vad du vill göra annorlunda eller prova på i sängen. Ta också intitiativ till sex när du har lust, du behöver inte vänta på att din partner ska göra det.


10. Älska dig själv.

Du är sexig! Din partner vet redan om det – men det måste du också veta om för att få fart på sexlivet. Bli kompis med dig själv och jobba på att älska dig för den du är.

11. Ögonkontakt. Drunkna i varandras ögon under sexet för en mer intim känsla.

12. Uppdatera underklädesgarderoben.

Kan tyckas vara en gammal klassiker - men tänder inte på heta underkläder?

13. Internet är din vän!

 Använd dig av internet för att hitta nya spännande och sköna sexställningar. Eller varför inte leta upp en sexnovell som ni läser tillsammans?


14. Ragga upp din partner på krogen.

Låt din partner bli ditt "kvart-i-tre-ragg"!

15. Sakta ner.

När du har kommandot – sakta ner allt till ett retsamt långsamt tempo. Fortsätt så tills din partner blir galen av kåthet!

16. Bestäm en sexpaus.

Bestäm en 5-dagarsperiod då ni inte får ha sex med varandra. Passa på att retas, smeka och hångla – så kommer det bli ligga av när ni är "tillåtna" att köra igång igen!

17. Träna!

Tränar man bäckenbottenmuskulaturen sägs det att man får starkare orgasmer. Visste du förresten att bäckenbottenmuskulaturen kallas för "orgasmmuskeln"?

18. Klackarna i taket.

Gå i klackar så gör du knipövningar omedvetet! Ännu ett bra sätt att träna orgasmmuskeln (se ovan).

19. Fantisera tillsammans.

 Skriv ner dina fantasier, och be din partner göra likadant. Läs sedan upp för varandra!

20. Handförbud!

Prova att ha sex – utan att använda händerna. Fantasin sätts på prov samtidigt som ni kan upptäcka helt nya, sköna knep.

?

Av Fabelis - 11 juni 2012 14:45

tänkte fråga er lite...

jag har ju skrivit att jag tänker ha en tävling i slutet av månaden, där en goodiebag kommer ligga i potten....

o jag vet inte riktigt vad jg ska ha i denna goodiebag...


kan ni inte komma me lite tips?

hade varit suuupper snällt!

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards