Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

Av Fabelis - 21 juni 2012 20:45

GOOD EXEMPLE OF A BRAIN STUDY.


 KUNDE DU LÄSA DET:p? 

Av Fabelis - 21 juni 2012 20:21

ibland tror jag att vissa saker händer BARA MEJ!


jag var på mötet, det gick bra...

betalade alla räkningar o så gick jag hem till möllan o kollade läget där...

satt där ett tag, fick jätte ont i huvudet...


efter ett par tabletter har jag fortfarande ont, jätte ont!!!

medans hela familjen e nere o grillar ligger jag här i sängen o e sur,arg o tjurig....

varför hjälper inte alvedon? OOOHH


Av Fabelis - 21 juni 2012 17:09

strax e de info möte :) 

 
Av Fabelis - 21 juni 2012 15:12

hej hej :)
det blev pastell lila naglar :)

vad tycker ni?

   

matchar datorn hehe o bloggen :P


pratade me prinsen nyss... måste föra över pengar från hans konto till mitt o sedan betala alla jäkla räkningar:P
Han e ju fortfarande bortrest.... 
Nu ångrar jag lite att jag inte åkte med... tackade ju nej till lägenheten... =/

ajja...

ibland gör man nått man ångrar sej, så e de här i livet :P


sååå nu ska jag slänga på lite spackel på ansiktet sedan ska jag iväg betala räkningarna, köpa nått till litt goodiebagen sedan till informationsmötet på arbetsförmedlingen, o till sist hem om möllan o kolla läget...
hoppas bara att det finns nått grillat kvar när jag kommer :P hehe


det var allt från mej för nu

pussar


Av Fabelis - 21 juni 2012 13:23

imorgon är det midsommar o  det ska tydligen regna ( som vanligt) så det ska firas idag... :P

me la familja.

vi ska grilla här nere på gården:)



idag ska jag  till arbetsförmedlingen på informationsmöte kl 17.15

jag förstår inte varför dom har valt att ha det så sent...?

ajja nu ska jag gå o fixa till håret

pussar

Av Fabelis - 21 juni 2012 12:24

hej hej sötnosar :)

jag sitter på balkongen, o dricker kaffe :)

mina tankar lät mej inte sova igår :/

somnade vid halv 4 :/


jag tror att jag har bestämt mej...

ska tacka nej till lägenheten....

den e för liten...

o så var den nära kirseberg.... långt från stan :P

fast nära till Entre

men men.. nu har jag sagt nej såå nog snackat om den lägenheten nu...


som sagt så sitter jag på balkongen o dricker kaffe nu...

ska måla naglarna men kan inte välja en färg....

kanske ni kan hjälpa mej?

pussar 





Av Fabelis - 20 juni 2012 22:11

god kväll :)

kom precis hem från möllan...

nu ska jag lägga mej i badet sedan ska jag nanna

höres imorr :)

GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN :p

pussar

Av Fabelis - 20 juni 2012 17:42

=(

blev inte så lång promenad :P

gizmo ville hem :P

tröttisen


iallafall...

nu ska jag tog ta bussen till möllan och kolla läget där :)

kommer in senare :)

pussar



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards