Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

?

Av Fabelis - 11 juni 2012 14:45

tänkte fråga er lite...

jag har ju skrivit att jag tänker ha en tävling i slutet av månaden, där en goodiebag kommer ligga i potten....

o jag vet inte riktigt vad jg ska ha i denna goodiebag...


kan ni inte komma me lite tips?

hade varit suuupper snällt!

Av Fabelis - 11 juni 2012 11:06

hej hej :)

sitter just nu på balkonegn hos mamma :)

sov här idag :D

jätte svårt att somna.... men det gick :D :P hehe


igår gick det  jätte bra på middagen... mamma o ania ( brors fru ) kom med gula rosor o en kaka :)

det tycker vi om :P hehe eller hur :D


många sköna samtalsämnen, god mat, kärlek... en söndag kan inte bli bättre! :D


vil sex tiden åkte körde jag o prinsen hem dom o vi gick en promenad... sedan åkte vi hem o satt hemma lite....

jag sa hejdå till älsklingen vid åtta typ o gick mot bussen...

men med den turen jag har så hade bussen precis kört,

o jag tänkte inte sitta o vänta i 18 minuter på nästa... så det slutade med att jag PW hem till mamma :)

hann hem innan bussen hade kommit :P :D wwiihooo


jag o mamma satt i soffan resten av kvällen satt jag o mamma o hade mysigt framför tv i soffan :D

LUUV!:D


som sagt så sitter jag på balkongen just nu, dricker kaffe...  har duschat o fixat mej....

ska snart ner till bussen o in  till stan o fixa lite saker sedan hem till prinsen o ta en kopp kaffe me honom....


sen när mamma slutar jobbet så ska vi sola....

eller näää, ska rätta till den meningen :  om hon orkar efter jobbet så ska vi sova hehe


inga mer planer för idag...


SOLEN SKINER HÄR I MALMÖ IDAG  :D wwiihoo ( äntligen )

sååå vi får se vad dagen kommer bjuda på :D

men men det var allt från mej för nu

pussar

Av Fabelis - 10 juni 2012 12:38

gör mammas kända kycklingsoppa hehe hoppas att den blir lika god... Den e super enkel att göra den ända nackdelen e att den tar två timmar att göra hehe 

 
Av Fabelis - 10 juni 2012 07:30

god morgon!

sitter i köket o dricker kaffe...

jag e uppe ganska tidigt... för att idag ska min mamma o min brors fru komma på middag...

klockan 15

så jag måste sätta igång vid 12 typ...


men innan de måste vi hinna städa, jag måste hinna jogga o duscha o.s.v :)


igår var vi hos mamma o sa hejdå till min pappa o bror... dom åkte ju till polen :)

sedan satt med henne till 23 tiden o vi kom hem o somnade nästan direkt :P


ja jusde, jag tänkta säga att jag ska uppdatera de andra två kategorierna bara 1 gång per dag... :)

tycker att de e bättre... så hinner ni ta in alla tips o så :)


hmm... ska även ha en tävling här på bloggen... om en goodiebag :D

får se vad det ska vara för tävling :)

ska nog köra den i slutet av denna månaden/ början på nästa

vi får se :)


tänkte även fråga er ifall det är nått speciellt ni vill läsa om här på bloggen?


pussar

Av Fabelis - 9 juni 2012 09:00

God morgon !


tänkte bara komma in snabbt o säga hej :)

ska strax iväg till pildammsparken o promenera/jogga :)

sedan ska jaag komma hem duscha,väcka prinsen ( om han inte vaknar medans jag e borta :P )

käka frukost o iväg till mamma...

pappa o min bror åker ju idag, så jag o prinsen ska åka o säga hejdå :)

sedan får vi se vad denna dagen bjuder på :)


men men de var allt från mej för nu

pussar

Av Fabelis - 8 juni 2012 22:37

sorry

men jag har verkligen inte ens haft internet inkopplad :P

har tagit det lugnt utan datorn, ljutit med min familj, me prinsen me nära och kära helt enkelt :D


har tänkt igenom lite saker som har hänt detta året...

har gjort saker jag inte e jätte glad för, borde ha försökt lösa det när det väl höll på att hända...

men men, man måste göra misstag för att lära sej...

right?


tänkte komma in lite snabbt bara o säga att allt e lugnt, jag lever:P hehe


min bror o pappa ska åka till polen imorr, de ska kolla på fotbollsmatcherna som håller hus i polen detta året... EM :)

så mamma ska ju vara själv hemma...

har funderat på att sova hemma men hon vill inte:P hehe

men men vi får se...

nu ska jag fortsätta kolla på tv

höres imorr eller på måndag

pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards