Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 2 oktober 2012 12:22

önskelista armband

Av Fabelis - 2 oktober 2012 11:20

God morgon :)


Vaknade för nån timme sedan,

sitter på balkongen med mitt kaffe...


Idag är det en regning dag här i Malmö... :(

tråkigt, vill att det ska börja snöa!


Idag ska jag bara sitta hemma framför datorn :P

Så att uppdateringen kommer nog vara bra idag :P




Av Fabelis - 1 oktober 2012 18:11

Two and a half men
, pumpakärnor och solroskärnor
Mumsiigt värre

Av Fabelis - 1 oktober 2012 15:58

Så nu är jag hemma :)
Har varit och promenerat
Super skönt!
Det var fint väder så att jag tog på mej mina promenad skor och kläder, hörlurarna i öronen på max och bara gick :)

Nu har jag duschat och ska sätta mej i min sköna fåtölj och läsa:)
Sedan ska jag ut me Artur och Ania :)

Pussar

Av Fabelis - 1 oktober 2012 11:41

Ny månad

Nya tag

Nya Möjligheter :D

Glöm inte leendet !



God morgon

Idag har jag vaknat ganska seg..

sov ganska dåligt...

somnade ganska sent...  men men


igår mådde jag inte alls bra, hade jätte ont i magen och la i sängen typ hela dagen...

det har gått över nu :) skönt



iallafall

jag ska snart röra mej nu, ska fixa en sak

så att jag kommer in senare

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards