Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 6 oktober 2012 15:45

Oavsett om ni varit ett par sedan Dackefejden eller om ni precis börjat träffas
så vill du inte missa dessa romantiska,sexiga och smått magiska kärlekstips-
de som gör dig oförglömlig.


1. Lyssna- på riktigt
okej, tänker du, det har jag ju visst provat.
Men har du verkligen det?
Alla älskar att prata om sig själva. Eftersom vi varje dag träffar människor som mest tänker på hur de ser ut eller
vad de ska laga till middag medans vi pratar med dem kan det vara en fantastisk upplevelse
att snacka med någon som verkligen lyssnar.
Att få berätta saker för någon som faktiskt är intresserad, på riktigt.
Det här leder oss vidare till nästa punkt...

2. Ställ frågor
Att fråga saker tyder på att du är intresserad av honom
och vad han har att säga, vilket naturligtvis väcker hans intresse för dej.
Dejtings och relationsexperten Jacqueline Joo Tipsar:
-Att ställa öppna frågor och därefter följdefrågor är allra bäst.
En öppen fråga är en fråga personer inte kan svara ja eller nej på och
börjar oftast med vad, var, när, hur och varför.
Det får igång  samtalet lätt och du kan enkelt plocka upp trådar i det svaret
han ger dig för att kunna ställa en ny följdfråga.

3. Skratta tillsammans
Det spelar ingen roll om det är er första eller hundrade dejt-det bästa killar vet,
generallt,är tjejer som har humor.
Att skratta tillsammans är ett verkligt kärlekselixir.
Jacqueline Joo säger:
-Ni skapar positiva minnen ihop som han sedan kopplar samman med dig,
och genast känner han sig med dragen till dig.
Det handlar inte nödvändigt om att dra skämt utan att kanske snarare
att kunna bjuda på sig själv- vilket i sin tur lockar till skratt och attraktioner.

4. Bli kompis med hans kompisar
Vare sig du älskar dem eller hatar dem kan du inte neka att killgänget har en ( delad )
förstaplats i hans liv.
Lyckas du nästla in dig i hans gäng- okej, kanske inte riktigt , men om du åtminstone
vinner deras godkännande-är hans hjärta ditt.
-Om hans vänner gillar dig kommer de att berätta det för honom och på så sätt kommer
han att dras till dig ännu mer,säger Jacqueline Joo.
-Men försök inte ändra på dig för att passa in i hans gäng.
Du är bra som du är och behöver inte vara andra till lags, KOM IHÅG DET!

5. Skriv ett kärleksbrev
Inte ett mejl.
Inte ett sms.
Inte ens ett Facebook-meddelande.
Skriv ett riktigt brev.
På papper.
Som du sedan skickar rill honom.
Vad ska du skriva där?
Vad du känner för honom, hur han får dig att må, vad det är du älskar med honom.
Ingen hejare på att skriva?
Gå in på Loveletters.com för massor av tips!

6. Ta honom dit ingen annan tagit honom förut
Flyg luftballong tillsammans.
Eller lär er att surfa.
Eller ta med honom på en ridtur.
Om du får honom att prova nya grejer så kommer ni att skapa roliga och annorlunda minnen tillsammans.
Jacqueline Joo säger :
-Om du hittar på aktiviteter som han inte testar förr kommer du både överraska och fascinera honom på samma gång.
Gillar han sina nya upplevelser kommer han genast koppla den känslan till dig.

7. Gå ut med dina tjejkompisar
Klä upp dig, ta på dig dina högsta klackar och stick ut och dansa med tjejgänget en kväll.
Bjud sedan in dig själv hem till honom efter tjejkvällen, i din sexigaste klänning
och nyfixat hår.
Du kommer garanterat att få en efterfest du sent kommer att glömma...

8. Dofta jasmin
Inom aromaterapin är det ingen hemlis att vissa dofter mer än andra får
hormonerna att rusa.
Jasminolja, rosenolja och kanel har länge ansetts vara afrodisiakum med
magisk inverkan på attraktionen och kärlekslivet i allmänhet.
Dutta en dropper jasminolja på handlederna och bakom öronen innan dejten.
Doften kommer att dröja sig kvar i hans medvetande som ett hett minne av dig.

Av Fabelis - 6 oktober 2012 13:14

Idag kommer Relationer&Sex kategorin att uppdaters med :


De 16 Magiska kärleksknepen som trollbilder honom

Av Fabelis - 6 oktober 2012 11:32

God morgon,

vaknade av att telefonen ringde...

Det var prinsen...

Vi pratade ett bra tag sedan sprang jag till toaletten för att jag kissade näsan på mej HAHA


Men men... nu är jag här :P


Igår var jag hos artur och ania och tittade på film :)

En av mina älsklings filmer

Chocolate med mina älskade Johnnt Deep :D

  


Chillinötter och popcorn Muums


   


iallafall...

Nu sitter jag här på balkongen med mamma,

seg som fan

Idag ska jag till stan med mamma, tror jag

är inte säker på ifall jag orkar ..

Vädret tar all min energi ...

Regnigt och grått...


Nu ska jag dricka lite kaffe och försöka vakna till liv.

Höres senare

Pussar

Av Fabelis - 5 oktober 2012 19:41

Älskar mina ögonbryn hehe

Av Fabelis - 5 oktober 2012 16:24

God dag :)


Jag är hemma nu, har varit det ett tag...

Har hjälpt mamma att göra middag och så har vi börjat tvätta...


Jag tänkte bara komma in och lägga upp bilder på resten av sakerna

jag har fått me mej hem de senaste dagarna från stan... :)


sedan ska jag ligga i sängen och titta på tv... såå trött just nu,

har inte lust för att göra ett smack! :P

så jag ska bara ligga i sängen hehe


       


och jusde...

när vi kom hem så stod det en bil här nere, Bring eller nått... o nån meter bort från bilen hittade jag en telefon,

Så att jag stod här nere tills killen som körde bilen kom så gav jag den till honom..

Snäll jag är visst :D

Han tackade så jäkla mycket som att jag precis hade lämnat 10 kg guld till honom :P

haha


   


Men men detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 5 oktober 2012 10:32

  God morgon :D


Vaknade för en timme sedan typ,

Täppt i näsan, hosta och ont i halsen...

Men ändå så är jag glad :D hehe

Vet inte riktigt varför men, ska inte klaga :P hehe


Igår var jag ju i stan med Ania, Som jag skrev innan så är jag SUper nöjd med brynen och håret,

kommer bild på det sen... Har inte tagir någon bild...

Men men

ni får lite bilder från shoppingen :)


       

 


Det var med det silvriga glittret jag gjorde mina naglar :)

Kommer upp mer shopping som jag har fått med mej hem senare...
Orkar inte hålla på att ladda upp mer nu, för att hemsidan klyddar lite...


Igår fick jag med mej Isadora Dynamic Lash Growth Serum och Mascara som jag började användan igår :)

För att jag ska kuna se ifall mina ögonfransar blit längre eller fylligare sätter jag upp en bild så får vi se efter 15-30 dagar :)


 


Men men vet ni vad?
Jag ska dricka klar mitt kaffe sedan ska jag ta på mej o så ska jag iväg och träffa mamma på södervärn,

vi måste till banken och fixa en sak :)

så vi höres senare

Pussar

Av Fabelis - 4 oktober 2012 18:25

Fixade precis till mina naglar :)
Ikväll ska jag till Artur och Ania ,
Kolla på film :)

Så att jag kommer in senare eller imorgon :)
Pussar

Av Fabelis - 4 oktober 2012 15:46

Hej sötsaker
Jag har precis kommit hem...
Jäklar vad det regnar!
Jag är super nöjd med håret och ögonbrynen! :D

Kommer upp bilder sen.
På håret,ögonbrynen och på shoppingen :)

Nu ska jag göra potatisgratäng :)
Hörs senare pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards