Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 4 oktober 2012 13:04

Fika dags med älskade Ania

Av Fabelis - 4 oktober 2012 09:39

God morgon sötsaker!


Jag vaknade för nån timme sedan...

Blev inte som jag ville igår ...


Det slutade med att jag tittade på NCIS och Dubbelavsnitt av Sex and the city :P

Typiskt :P haha


Men men nu sitte rjag på balkongen och dricker kaffe...

tänkte säga att jag var med i en länkbytetävling ... och jag vann :D hihi


Detta var hos en tjej som heter Sofia  

Sofia skriver om vad hon gör om dagarna, massa fina bilder :)


När jag läser bloggar så är hennes en av de jag brukar läsa, verkligen en jätte söt tjej!

Så gå in och kika :D



Idag ska jag iväg med Ania till stan,

Ska till frisören...

Jag vill att mitt hår ska vara en-två toner ljusare...

Vill ha tillbaka min naturliga hårfärg :D

Och så ska jag fixa mina ögonbryn...


Har låtit dom växa ut nu ett tag :P KATASTROF!

Måste fixas hehe

såå vi höres när jag kommer hem :)

Pussar


Av Fabelis - 3 oktober 2012 22:26

Masterchef USA sedan Nanna
Ska med Ania till stan imorgon

Av Fabelis - 3 oktober 2012 12:36

Hej sötsaker
Kom precis hem:)
Jag ska fixa till mina naglar sedan ska jag ta det lugnt hemma bara :)

Vid tre ska jag iväg och träffa mamma
Så jag kommer in senare
Pussar

Av Fabelis - 3 oktober 2012 10:12

ooh vad jag hatar att vänta!

 
Av Fabelis - 3 oktober 2012 08:10

God morgon tröttisar :)


Sitter på balkongen men dricker kaffe...

Sov lite bättre idag fast är så jäkla seg !


Igår gick jag Artur och Ania på en kvälls promenad :)

Super skönt...



Jag måste göra mej i ordning strax för att jag ska iväg och fixa en sak,

med skolan :)


så att vi hörs när jag kommer hem :)

Pussat

Av Fabelis - 2 oktober 2012 16:20

Av Fabelis - 2 oktober 2012 14:07

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards