Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 27 oktober 2012 08:50

God morgon mina sötsaker:)

Vaknade för ca en halv timme sedan...
Igår vid sju mådde jag lite bättre så att jag och mamma bestämde oss för att gå till willys här på Emporia :)

Så skönt att dom har Willis här!:D
Och Ica:D

Pappa följde med... Tydligen så tyckte han att det var för mörkt att vi sla gå själva ? Eller så ville han bara komma med :p

Handlade lite gott här och så gick vi hem, och tittade på film...

Mamma sa att någon på jobbet hade sagt att det ska snöa nu i helgen... HOPPAS! :D
Och när jag vaknade och gick till köket för att dricka lite juice så tittade jag ut...
Tittade på de annars svarta taken... Täckta av frost...

Så nu har jag verkligen fått svart på vitt att vintern är på väg:) med stora steg hoppas jag :D

Av Fabelis - 26 oktober 2012 15:15

Ligger i sängen och har jätte ont i magen...
Gizmo försöker pussa bort smärtan men det funkar inte...


Har inte gjort mycket sedan jag skrev sist..
Målat naglarna och åkt och hämtat mamma bara...


Målade naglarna igår i typ gammal rosa färg och idag med silver-glittriga tippar:)


Bättre så tycker jag :p eller ?

 


Ont

Av Fabelis - 26 oktober 2012 14:34

Ligger i sängen och har jätte ont i magen...
Gizmo försöker pussa bort smärtan men det funkar inte...


Har inte gjort mycket sedan jag skrev sist..
Målat naglarna och åkt och hämtat mamma bara...


Målade naglarna igår i typ gammal rosa och idag med silverglittriga tippar:)


Bättre så tycker jag :p eller ?

Av Fabelis - 26 oktober 2012 09:26

Av Fabelis - 26 oktober 2012 09:20

Av Fabelis - 26 oktober 2012 09:20

Av Fabelis - 26 oktober 2012 09:15

God morgonVaknade för ca 1½timme sedan...Var tvungen att gå till MKB efter bara en kopp kaffe :P Men det gick bra ändå :P hahaFan vad det är kallt ute idag...Kan verkligen glöma skinjackan, nu är det vinterjackan som ska på varje dag :P Iallafall..Igår var det en ganska rolig dag...Var med pappa i Emporia och bara kollade hur det såg ut... snabbt bara...Sedan gick vi till Coop som är här, typ en km från osssedan åkte vi och hämnta mamma...Vi åkte och handla lite och kom hem, gjorde middsg, åt och så kom min bror och hans fru :)Vi gick alla 5 till Emporia :P FAANNNN Va mycket folk!Vi köpte inget, bara kollade hur det såg ut...Och så gick vi vilse en eller två gånger haha !Men, det är så jäkla stort, så det kommer ta tid tills man lär sej var allt ligger :P Så kom vi hem och kollade på film..:)Jag sitter just nu på balkongen och dricker kaffe :)Köpte även kakor efter att jag var på MKB:P så nu sitter jag och smaskar på en :pJag vet inte varför men jag kan inte ladda upp bilder via datorn till bloggen...Men kan via telefonen :S Konstigt :P Men ska strax logga in på telefonen och göra er lite sugna på sött :P Ska ladda upp bild på min Super Goda kaka :P heheMen men detta var allt från mej för nu :P

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards