Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 9 september 2012 06:42

Kommer in strax ska bara ut med gizmo och göra kaffe :)
Pussar

Av Fabelis - 8 september 2012 19:21

Pappa och Ania har kommit hem :)
Efter kramar och pussar satte Ania sej på balkongen och jag fixade hennes naglar ...
Hennes naglar är KATASTROFALA
Nej förlåt, dom var, nu är dom bättre hehe

Jag ska hoppa in i badet strax o sedan lägga mej i sängen och titta på film:)

Ska upp tidigt imorgon, för att jag ska till Ystad

Nu klyddar appen igen, kan inte sätta upp foto :s
Inte min dag idag...
Ajja detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 8 september 2012 15:46

Visst, du gör dej snygg för din egen skull, men visst är det kul om personen du är sugen på märker det

Det han inte märker :

PEDIKYR:
Fixa och måla tånaglarna hur mycket du vill om du gillar det.
Men han kommer aldrig att lägga märke till dina ansträngningar. 
Och inte någon annan heller. 

DYRA UNDERKLÄDER:
Fakta 1 : 
Så länge du inte är Katie Price så är det väldigt få personer, förutom du själv och en noga utvald skara, som ser dina underkläder.
Fakta 2 : 
Den ena sanna skillnaden mellan H&M och Agent Provocateur är prislappen.
Slutstatus : 
Lägg dina pengar på något roligare! :) 

PARFYM :
Duscha inte ner dej med parfym innan dejten.
Det finns en liten risk att han är överkänslig, och han missar chansen att känna din egen, personliga doft.
Den subtila doften av ett nytvättat hår,solvarm hud och bodylotion försvinner lätt i parfymmoln.

ÖGONBRYNSVAXNING :
Har du någonsin hört en kille säga: 
-" Shit, vilka snygga ögonbryn hon hade!  " 
Nä,just de ;) 

Av Fabelis - 8 september 2012 14:45

Visst, du gör dej snygg för din egen skull, men visst är det kul om personen du är sugen på märker det.

Det han märker :

MANIKYR:
Nej, han kommer antagligen inte se att lacket på dina naglar är Chanels senaste it-färg,
men han kommer däremot lägga märke till om de är välvårdade

MATCHANDE UNDERKLÄDER:
Det är något visst med matchande underkläder.
Det känns så genomtänkt,och man kan inbilla sig att hela ens underklädesgarderob består av matchande spetsset.
Och det är precis det han vill tro.
Alla vinner.

EN KORT KLÄNNING:
Hela 27 procent av de svenska männen väljer en kort klänning framför kvinnliga klassiker som klackar ( 7 procent )
Och rött läppstift ( 5 procent )
enligt en undersökning från nätdejtingsajten C-date

HÅRET :
Lägg en extra stund på att fixa håret-
Nyfixat hår både luktar gott och ser fräscht ut.
Smink behöver du däremot inte lägga så mycket tid på ( om du inte älskar det förstås )
Enligt samma undersökning som ovan föredrar nämligen två av fem män den naturliga looken.

Av Fabelis - 8 september 2012 13:41

Nu ska jag ut med gizmo en runda... :)
Så fin jag känner mej haha
Har typ halvt korta byxor och tjocka strumpor hahaha


Nu kan jag ladda upp bilder igen :) woop woop :)

Av Fabelis - 8 september 2012 13:00

MUMMSSiiGT värre! 

 
Av Fabelis - 8 september 2012 12:31

Såå ha nu har jag joggat klart och duschat :)

Idag kommer pappa och Ania hem :)
Så att jag kanske ska åka med min bror för att hämta dom...
Vet inte får se :)
Annars så har jag nog inga planer för dag...

Jag kan fortfarande inte ladda upp bilder men vet ni vad jag mmsar in strax vad jag och mamma mumsar på just nu till vårt kaffe hehe
Pussar

Av Fabelis - 8 september 2012 09:46

God morgon :)
Jag måste bara fråga er,
Har ni också problem med appen?
Jag kan fortfarande inte ladda upp bilder ? :S

Iallafall
Vaknade för inte så jätte länge sen
Ska ut och jogga så vi får höras bär jag kommer hem :)
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards