Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 4 september 2012 10:42

Hej hej

Sitter och dricker kaffe just nu :)

Håller ni med om att det är en så jäkla skön känsla man får efter att man har vaknat tidigt, varit ute och joggat så att man är helt svettig sedan gå man in i duschen oooh! Sååå skönt :D

Jag ska dricka mitt kaffe nu sedan äta frukost och göra mej i ordning :)
Ska ju till Ystad idag...

Jag vet inte vilken av kategorierna jag ska uppdater...
DU,DU,DU eller SEX & RELATIONER ?

VILKEN VILL DU SKA UPPDATERAS IDAG?

Detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 4 september 2012 06:49

Goood mooorgon
Jag har faktiskt vaknat på en bra sida idag hehe jag är super glad :D

Fast jag har ont i huvudet :P 

Jag har massa med energi som jag ska gå och göra av med nu :P 
Ut och jogga, bästa sättet att starta dagen på ! 

Höres sen när jag kommer hem 
Pussar 

Av Fabelis - 4 september 2012 06:49

Goood mooorgon
Jag har faktiskt vaknat på en bra sida idag hehe jag är super glad :D

Fast jag har ont i huvudet :P 

Jag har massa med energi som jag ska gå och göra av med nu :P 
Ut och jogga, bästa sättet att starta dagen på ! 

Höres sen när jag kommer hem 
Pussar 

Av Fabelis - 3 september 2012 21:13

Av Fabelis - 3 september 2012 18:51

Sitter på soffan i stora rummet och äter vindruvor så jäkla gott :)

Var och träffade hyresvärden och allt gick bra... Hon har fått nycklarna ...

Var hemma vid halv två och städade hela lägenheten, mamma ringde och jag åkte och mötte upp henne i stan :)
Sedan kom min bror och vi gick och köpte grillad kyckling... Muumsiigt värre! :)

Imorgon ska jag till Ystad så att uppdateringen kommer nog inte vara så bra men vi får se

Detta var allt från mej för nu
Pussar

Av Fabelis - 3 september 2012 11:32

God morgon.


Jag tänkte börja detta inlägget på ett typiskt mitt sätt...

Sitter på balkongen och njuter av min 3:e kopp kaffe :P hehe


Jag har varit på min morgon runda och jag har duschat...

nu måste jag bara göra i ordning mitt hår sedan måste jag iväg...


Ska träffa killens hyresvärd för att vi har bestämmt att säga upp lägenheten ...

Inte lönt  att ha en lägenhet nu när han e utomlands och jag bor hos mamma...

eller vad säger ni?


Visst det kommer vara tufft att hitta en lägenhet sen ... men jag tycker att det är onödigt att ha en nu och bara betala hyran...

Och jag tänker inte bo där själv...

Mitt i stan...

På möllan...

NOOPPS! känner mej inte säker där själv :p hihi


iallafall...

igår var jag med mamma och Artur i stan och handla...

Han har ju börjat en Svetsutbildning :)

Och han ville köpa en svetshjälm... Han ser ut som en utomjording i den! haha

 

eller hur :P ?

Och jag fick med mej hem lite örhängen och en mobil väska :)

   


Vi var även i Ikea och tittade lite och så Självklart så var vi tvungna och äta nått där med :P


 

så typiskt :P

Sååå jäkla lång kö det var! men det var värt de! :P

Älskar denna glassen hihi


Och så kom vi hem, gjorde middag och sedan nån drink :P

 


fick faktiskt en kommentar om hur jag blandar vodka med Jokk ...

inte så svårt :P

Häller i hur mycket vodka du vill ha ,

sedan några jordgubbar och hallon,

Jokk-(Tranbär) och sedan is...

klart :) hehe


idag ska jag som sagt träffa hyresvärden sedan ska jag till jobbet och lämna mina kläder...

har sagt upp mej..

det är inte ett jobb för mej...


Vem vill ha 15 timmar i MÅNADEN fast sedan jobba vid behov... ?
Dom ringer 6 på morgonen och säger att man ska jobba,

ska man jobba till 13 säger vi så helt plötsligt måste man stanna till 20 ...

Nää asså det var kul o så , trevliga människor men nää, verkligen inte för mej...

Man kan inte ens planera in något på dagarna.. ssååå

Nopps...


Men men nu måste jag göra mej i ordning... så att jag inte bli sen :)
Pussar



Av Fabelis - 2 september 2012 10:40

God morgon :)
Jag sitter på balkongen med mamma och dricker kaffe...

Känns som att mitt huvud ska sprängas har så jäkla ont ...

Istället för att snacka massa onödigt nu så tänkte jag sätta upp lite bilder från igår :)

Vi köpte en ny klössak ( vet inte vad det heter hahaha ) till Misia :)
Gizmo verkar gilla den med :P

Ska in till stan med mamma så fort vi vaknar till liv eller jag rättare sagt :p
Pussar

Av Fabelis - 1 september 2012 17:59

Kom hem för en stund sedan och håller på att göra potatisgratäng MUMMSSiiGT VÄRRE!!! :D
Och så ska mamma göra kött sedan ska vi äta :)
Höres senare
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards