Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 10 september 2012 13:55

Jag har varit inne på Bubbleroom och kollat lite och dom har SJUKT snygga Höst skor :D



   




   



1. Söta ballerinaskor med snirkligt mönster över hela skon hittar du Här

2. Skoletter med täckta kilklackar och platå ( som jag redan har :) ) hittar du Här

3. Ballerinaskor Stripe  hittar du Här

4. Glittrande skor med hög klack hittar du Här



Visst är dom sjukt snygga!

Detta är bara några av dom som jag bokstavligen drägglade över :P hehe


Av Fabelis - 10 september 2012 12:00

Hej Hej


Sorry att jag inte uppdaterade igår, men jag kom hem ganska sent...
Skulle inte vara borta länge men det blev som det blev....


Men nu är jag här :)

Kunde även inte uppdatera på morgonen för att jag vaknade lite försent och hade inte tid...
Massa saker att fixa ... Nu är jag klar :)
Sitter på balkongen och njuter av mitt kaffe... och solen :)


Jag har funderat lite på att ha en till tävling :)

Men kan inte komma på vad som ska vara i potten...

Några tips kanske?


Har tänkt på ett pressentkort... men i så fall till vilken affär?

Goodiebag ... Vad ska den innehålla?

kanske lite '' ta hand om mej själv dag '' saker

som ansiktsmask, fotfil, nagelfil,nagellack,hårinpakning o.s.v ?


Ja, Jag vet inte riktigt...


Jag ska iallafall sitta en stund hemma sedan ska jag ut o jogga lite tänkte jag....

Sedan ska jag uppdatera någon av de andra kategorierna

SEX&RELAIONER

eller

DU,DU,DU


vet inte vilken än...   önskemål? :)


men men detta var allt från mej för nu

pussar



Av Fabelis - 10 september 2012 11:10

Hej hej
Jag är på väg hem just nu...
Kommer vara hemma om en halvtimme ungefär :)

Då kommer jag in:)
Pussar

Av Fabelis - 10 september 2012 08:23

Hej hej
Sorry att jag inte loggade in igår den kom hem ganska sent...

Nu måste jag iväg men kommer in så fort jag har lite tid
Pussar

Av Fabelis - 9 september 2012 12:27

Hej hej sötnosar
Jag är fortfarande i Ystad men ska röra mej hem snart:)


Puss så länge

Av Fabelis - 9 september 2012 08:41

så ja, väntar på tåget nu:) 

 
Av Fabelis - 9 september 2012 08:24

Wiihoo jag ska strax röra mej mot hyllie station och så är solen på väg att komma ut hehe

Kommer nog bli fint väder :D
Pussar

Av Fabelis - 9 september 2012 07:26

Såå nu kan jag sitta och njuta av mitt kaffe hehe

Det blev en ganska lång runda med gizmo , men det var också därför jag vaknade så tidigt...
För att hinna duscha, låta håret torka och så ta en lång promenad me gizmo :) hehe

Jag hoppas verkligen att det blir fint väder idag!
Idag ska jag till Ystad :) woop woop!
Och saken är den att efter att tåget har kommit fram så går inte den bussen jag ska ta förrän efter en eller två timmar...
Och det är sjukt jobbigt att få tag på en taxi på söndag där...
Och plus så är det JÄTTE onödigt att åka 5 km...
För över 100 spänn...
Ibland så brukar jag promenera, bra träning ju hihi

Men just idag ska jag hämta med mej (Anias) cykel :) hihi
Vem vet,
Jag kanske cyklar hem från Ystad
HAHA nää nu ska vi inte vara såå dumma :p

Jag vet inte exakt när jag kommer hem,
Men ska inte vara bort jätte länge,
Men det är ju väl lugnt mer än hälften av er ligger väl och sover till 13-14 tiden ? :P hehe
Nää men ska inte vara bort länge och så ska jag uppdatera lite på vägen :)

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards