Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 7 september 2012 20:40

titta va som började för en stund sedan! :D 

 
Av Fabelis - 7 september 2012 20:01

Hej sötnosar
Jag och mamma håller på att tvätta och frossa i oss massa onyttigt haha

Jag har en sådan dag idag

Vet inte va det är som är fel med appen men jag kan inte ladda upp bilder...
Också därför jag fick mmsa in förra inlägget :P

Men men just nu sitter vi och kollar på film i storarummet och sedan får vi se :)
Höres imorgon
Pussar

Av Fabelis - 7 september 2012 16:02

yummy mamma har köpt med sig pizza hem:) med vitlökssås muuums! 

 
Av Fabelis - 7 september 2012 12:52

Idag får DU bestämma vilken kategori DU vill ska uppdateras


SEX&RELATIONER-för ett smartare & skönare kärleksliv


eller


Du,Du,DU-allt för att göra dej säkrare,gladare & snyggare



Kommentera bara detta inlägget med vilken kategori ;)

Av Fabelis - 7 september 2012 12:44


Detta är låten som just nu spelas om och om igen på min dator, i min iphone och min mp3 !
Jag är fast!


Shakira- Addicted to you


Av Fabelis - 7 september 2012 11:49

Hej Hej! :D


Jag måste bara säga att jag kom hem ganska sent igår och jag orkade inte logga in ... 

Därför uppdaterade jag inte....

Hoppas att ni förstår ...


Jag sitter på balkongen med mitt kaffe, trött som en apa är jag...

Var ute och jogga och så har jag duschat...

Det var nog ingen bra idé att gå ut för att jag mår piss...

Har jätte ont i halsen och så mitt huvud...


Idag är det fredag.... och som valigt på fredagar så tvättar jag och mamma :P

Har faktiskt inga större planer för idag...


Vad ska ni hitta på?


pussar


Av Fabelis - 6 september 2012 12:10

Väntar på tåget just nu :)
I mp3 spelas shakira-addicted to you om och om igen :)

Höres senare pussar

Av Fabelis - 6 september 2012 09:17

hej hej :)


jag har varit vaken X antal timmar nu...

har varit ute och joggat och duschat och nu vet ni säkert vad jag gör :P

sitter på balkongen med kaffe :P haha


igår var jag ganska seg efter att jag kom hem med mamma...

men det är ju normalt efter solarium :P


i arbetsförmedlingen gick det bra...

och jag måste bara säga att jag är såå jäkla taggad!!!

Jag har kommit fram till att jag vill börja plugga :)


Jag har faktiskt inte känt lust för det tidigare har bara velat jobba o så men nu jävlar :P haha


Jag vill plugga till förskollärare och det tar 2-3 år...

Sedan ska jag plugga till barnpsykolog som tar 5 år ....

Och jag är såå TAGGAD!!! :D


Det första jag måste göra är att gå och kolla upp vad/hur/när gäller just mej :)
Sedan är det bara att köra :D


Ni anar inte hur taggad jag är :)

Det känns så himla bra att verkligen veta vad det är man vill...


men men vet ni vad ?

Jag kommer in senare en stund med... innan jag åker...

Ja, jag ska till ystad idag :)


Pussar





Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards