Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 5 september 2012 16:55

Såå ja nu är vi hemma...
Och vi ska inte ut igen hehe

Var i arbetsförmedlingen och mamma följde med, sedan var vi och sola :)

Tänkte sätta upp super gullig bild på gizmo :)
Tog den idag hehe

Men vet ni vad detta är allt från mej för nu, för idag faktiskt...
Jag mår jätte dåligt
Är sjukt trött ont i huvudet och mår allmänt piss ...

Så att vi höres imorgon
Pussar

Av Fabelis - 5 september 2012 13:17

Vi är hemma nu och mumsar på våra kakor hihi

Vi ska strax iväg igen :P

Jag ska till arbetsförmedling sedan ska vi sola :)

Så här ser jag ut idag:)
Blåser jätte mycket idag, syns på mitt hår haha

Av Fabelis - 5 september 2012 12:26

Jag är på väg hem med mamma nu,
Var inne i subway o köpte med oss hem cookies :)
Muumsiigt värre

Av Fabelis - 5 september 2012 08:25

Sitter med mamma på tåget nu :)
Kommer in senare
Pussar

Av Fabelis - 5 september 2012 07:30

Jag är tidigt uppe idag med,
Inte för att jag ska ut och jogga utan för att jag och mamma ska iväg snart:)

Jag har hunnit duscha och dricka lite kaffe...

Så jäkla trött idag, somnade vid fyra tiden... Något/någon höll mej vaken.

Frågan är vad/vem ? :P

Men men ska sitta en stund till här på balkongen sedan fixa mitt hår:)

SÅ KALLT DET ÄR HÄR I MALMÖ IDAG ! :(

Av Fabelis - 4 september 2012 18:06

Hej sötnosar
Jag sitter på tåget på väg hem nu :)

Vet inte om jag kommer in senare för att jag har lite saker att fixa när jag kommer hem...
Men annars så skriver jag imorgon :)

Pussar

Av Fabelis - 4 september 2012 14:02

Det som passar mej bäst är french manicure.

Tog bort det gamla och målade om :)
Va tycks ?:)

Väntar på tåget just nu
Kommer in senare
Pussar

Av Fabelis - 4 september 2012 11:49

Här sitter dumma jag och kämpar med att få bort nagellack ...

Målade i två färger och sedan ville jag inte ha det så ....
Oooh ångest det vill inte gå bort :(

Massa kvar under naglarna och på nagelbanden

Jag är en riktig åsna!

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards