Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 17 augusti 2011 12:52

jag e jätte trött!!!


blev väckt av nasses samtal:

vakna! du får inte sova mer! kom förbi o ta en kopp kaffe....

mitt svar på det var bara .... skojar du med mej? låt mej sova förfan


men de kunde han inte utan han babblade på

o nu efter typ 40 minuters långt onödigt samtal sitter jag jätte trött på balkongen och kan verkligen inte vakan till.... kaffet funkar inte ens!   


men men.... ska hoppa in i duschen strax o sedan ska jag bara sega framför tv

känner att jag måste ha en dag helt för mej sj idag....

pyssla om mej sj :D hihi ansiktsmask,måla naglarna o.s.v

de förtjänar  jag :P hehe

men men som sagt ska hoppa in i dushen efter denna koppen kaffe

vi höres

pussar


  

Av Fabelis - 17 augusti 2011 00:13

home sweet home!


Xet ( nasse ) kom faktiskt fem minuter efter att jag hade skrivit hehe ...

statoil kaffe LUV IT o en lååång o mysig pratstund vid ön

UNDERBART!

jag älskar att vi kan prata om allt!


efter pratstunden kände vi båda att vi var hungriga o jag hade ett sjukt sug efter en falafel haha o självklart så skulle jag få det jag ville hehe

falafel i pitabröd MUMSIIIGT VÄRRE!


vet ni vad... jag har kommit fram till att jag inte e helt normal... jag menar... jag har byt kläder 3 gånger idag...

på intervjun hade jag jeans, svart t-shirt o balerinaskor

när jag skulle hämta björn hos nasse hade jag jeans,skjorta och klackar

o nu på kvällen när han hämtade mej så hade jag leggings,addidas tröja o  jesusskor ( hoppas att ni förstår vad jag menar hehe )

haha inte helt klok i know... men men...

nu ska jag bara sätta in lite bilder till er som jag har tagit idag....

sedan e det balkongen,nattcigg , borsta tänderna o nanna kudden pussar


  

min falafel... muuumsiiigt värre!

 

björn tittade på film hemma hos nasse hehe       

 man måste fjanta sej lite hehe 

jag o björn för två minuter sedan hehe han e såå sööt! ooh kan inte tänka mej ett liv utan honom!       god natt på er

Av Fabelis - 16 augusti 2011 20:33

ligger i sängen o tittar på tv orkar inte sätta på datorn hehe Var hos xet o hämtade Björn o så kom vi överens om att han ska hämta mej ( när hans kompis kommer och lämnar bilen ) och vi ska ta en kaffe o prata lite sååå ja han kommer när som... Skriver sen pussar

 
Av Fabelis - 16 augusti 2011 15:36

Intervjun gick bra tror jag...men men vi får se ska även på en annan intervju på torsdag :) woohoo they love me hehe Just nu sitter jag o vänta på mamma på söder värn tar bussen tillsammans hem pussar

 
Av Fabelis - 16 augusti 2011 13:45

hej hej på er alla underbara där ute :D

detta kommer bli ett kort inlägg för att jag måste iväg strax..

ska på min intervju ju....

men jag kommer skriva när jag kommer hem o berätta hur det gick :D hihi

håll tummarna nu hörni :D



pussar

 



Av Fabelis - 16 augusti 2011 01:50

god natt 

 
Av Fabelis - 15 augusti 2011 23:49

jaa... då var det dags att nanna kudden snart :)

scrubs på tv :D luuuv it


det blev ingen sex and the city maraton idag....

när jag kom hem efter stan med sarah så fastnade jag framför tv...

2 & ½ män , how i met your mather o alla möjliga serier som jag älskar hehe

o så hära tråkigt hade jag när det var reklam   hehe såå kan det se ut när jag har tråkigt hehe


en konstig sak hände.... när jag hade jätte tråkigt så ringde mitt x.... jag vet inte riktigt... asså... det e precis som att han kan känna av det varje gång hehe men jja... han ringde o jag tog på skorna o tog björn bejbisen o gick köpte redbull o sedan iväg till honom :) kul faktiskt... spelade kort tittade på film o snackade skit hehe o ja... han har björnen över natten...


det ska bli jobbigt att sova utan honom... men... kan inte göra så mkt... han köpte honom till mej... o han måste ju få träffa honom med såå... ja...


men men.... ska ut på balkongen ta en nattcigg sedan titta på tv o nanna kudden... intervju imorr :D wooohoo


bjuder på en bild .... såhära ser man ut just nu :) god natt

  

Av Fabelis - 15 augusti 2011 11:50

vet vet vet jag har inte varit duktig på att uppdatera.... men nu skajag börja ta tag i detta hehe



ska på jobbintervju imorr... inget fancy jobb... telefon försäljning... men det behövs just nu... tråkiga tider men... de e värt de :) hehe


annars så har jag haft det bra bara lite jobbigt  att ställas i konstiga situationer men men what doesn't kill me only makes me stronger

 

 

just nu sitter jag och dricker kaffe på balkongen,försöker vakna till liv hehe

dagens lista:


fika med sarah

kolla upp en sak

sex and the city maraton :D


det var nog allt för just nu pussar

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards