Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 13 augusti 2011 23:30

just nu sitter jag hos min bror.... ingen lust för att dricka... vet inte vf....

men men.... pratade med x:et o jaa.... vi kom överrens om att jag ska komma förbi när jag e klar här... så... snart e jag där.... får se vad som händer..... kanske film .... we'll see... men men skriver mer imorr


pussar

 

Av Fabelis - 13 augusti 2011 13:47

trött trött trött


uusshh hatar vara såå seeeeeg... ooohhh

la mej tidigt i sängen igår... fatiskt.. men somnade inte förrän vid 4-4.30

uusshh o så var de upp o hoppa vid 8 för att jag var med sarah älskling i stan på morgonen...

fick bara hem ett par öronhängen med mej idag hehe sätter in en bild på de sen... nu måste jag gå till balkongen o prata med mamma...

sedan e de iväg till ania för att fixa mina naglar :)

o x:et ska köra mej UNDERBART hehe slipper bussen i detta tråkiga vädret hehe

sen e de fest hos min broo... han fru fyllde år förra veckan men har inte haft tid för fest för hon har jobbat sååå idag gäller de heheh

pussar

 

Av Fabelis - 13 augusti 2011 02:02

Its hard to pretend you love someone when you don't but

 its harder to pretend that you don't love someone

 when you really do...




    

Av Fabelis - 12 augusti 2011 23:45

don't cry because it's over,

smile because it happened...

Av Fabelis - 12 augusti 2011 14:00

INSTALLERAR SOMMAR
███████████████░░░░░░░░░░░ 55% KLART
Installationen misslyckades.

Fel 404 : Årstiden ej hittad. Årstiden är inte tillgänglig i ditt land
Var god försök nästa år

Av Fabelis - 12 augusti 2011 12:53

S[he]

 

be[lie]ve[d]

Av Fabelis - 11 augusti 2011 23:53

i wanted everything to stay the same,

but feelings fade and people change

i'm living every moment like it's my last

no longer letting my future be based on my past...


Av Fabelis - 11 augusti 2011 17:00

för långsamt

för snabbt

men aldrig i takt!


 



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards